Bukefalos 28 år!

Djungeltelegrafen har gått

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag när jag skulle ut på en sedvanlig promenad mötte jag en granne som har häst i stallet hos en annan av mina grannar.

Hon stannade och frågade om jag kunde tänka mig att hjälpa henne med hennes häst då hon ibland får stressa för att hinna rida och sköta den. Hon hade ju hört att jag också red... Jag tyckte ju självklart att jag kunde hjälpa till med det. :laugh: Enligt henne är hästen väldigt snäll (ser snäll ut också) men kan bli stark i galoppen på hemvägen.

Vi bytte telefonnummer för att kunna bestämma en tid för provridning någon dag framöver. :bump: Den närmaste veckan verkade inte våra scheman matcha varann så det återstår att se när det blir.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Hela den här dagen har faktiskt varit riktigt trevlig. Jag jobbade hemma idag och det var rätt skönt att inte behöva hetsa iväg på...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag undrar hur mycket jag ridit idag egentligen. Närmare 3 timmar kanske? Förmiddagen började med att jag red igen en lektion på...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt om jag lagt tråden rätt, i annat fall hoppas jag att moderator kan flytta den dit den hör hemma. Jag har ett...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 417
Ekonomi & Juridik Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur...
2
Svar
33
· Visningar
4 539
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp