Djurplågeri av högsta klass!!!

Det där var ett sätt för ungdomar att skaffa så många besökare till sin hemsida som möjligt på kort tid.
Det är alltså inte sant! :)
 
PHHHUUUU :p Blev nästan lite orolig där. Fick ett mail av en kompis om denna sida. Har visst varit igång förut oxå. Vad skönt att det inte är nåt då. :smirk:
 
är det verkligt?
jag förstog inte mycke,tittade bara på bildene,lever dom på det sättet?
jag vet inte,men jag tycker det är grymt

visst karnsje det inte är sant,mn hur säkert vet man det???
 
Man vet det därför att de som gjort sidan avslöjades för flera år sedan.
Dessutom, om det nu vore sant, varför finns det inga bilder på "färdiga" bonsaikatter?
 
Näää, man får väl hoppas att det inte är sant :(
I vilket fall som helst så far det nu ett mail över hela världen för att stoppa denna sida för andra gången. Bara hemsidan tycker jag är väldigt provocerande.
 
jag blev helt skogstokig när jag kollade på den sidan för ett par år sedan.
men om jag fattade rätt så var det någrå studeneter som tävlade eller gjorde ett skolarbete, minns ej riktigt.
de ville se hur många träffar sidan kunde få.

minns jag rätt så hamnade de även i domstol och fick ngt straff. fast det är inte på riktigt utam typ ett skämmt!!!
 
Den sidan har funnits i flera år och det är fejk. En tonårig kille som ville ha uppmärksamhet hittade på det, och det fick han ju( uppmärksamhet alltså). Han har fått ta bort sidan flera gånger, men den har kommit tillbaka, TYVÄRR!!
Förstår inte hur man bara kan komma på något så sjukt.
Fluff :devil:
 
Håller med, det är sjukt!
Om man tycker sådant är roligt att skämta om så är man en sjuk person som nog inte drar sig för att plåga katter. :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 636
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: G-uldlock
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
798
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 639
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp