Dobbis nya hus i Skåne

Ja, men är man seg får man vara utan.

Vad är resten? :rofl:
32554346.jpg

Näst på listan står det eländiga skjutdörrsskåpet, dörrarna och dom små lådorna över kryddhyllan har redan tagits bort.
 
Den har bytt färg,tyvärr lite för mörk så kommer bryta färgen ljusare till omgång 2. Men vad som helst är bättre än det sunkiga utseendet den hade förut.
Visa bifogad fil 72683
Ser ut som neutral grå? Vi har en sån där liten toalett och blandade 1500-N med 1000-N (50/50) och fick en väldigt lagom färg för att det inte skulle blända men ändå vara ljus. Tips ifall du står där och kliar dig i huvudet lika mycket som jag gjorde 🙈😂
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 605
Senast: Ramona
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: kma
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 962
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 249
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp