Dobbis nya hus i Skåne

Baaaaaaa, jag vill åka ner till mitt hus nu! Håller på att dö av nyfikenhet, jag sa väl att jag aldrig sett det live? Inte klappat på det och inte andats in atmosfären i det.
Men jag får vackert sitta kvar här någon vecka eller mera innan jag kan åka, mycket att rodda ihop när det tar ca 4 tim enkel väg o jag vill köra så få gånger som möjligt den tråkigaste vägen i historien.
+ att det kostar pengar att sitta här o göra en massa online saker som jag sen inser är helt fel. 🙈
 
Vi saknar bilder!
Vad tycker du om huset? Hur känns det?
Har haft rumpan full med att bära saker o försöka sortera upp var dom ska bo.
Vet inte riktigt vad jag tycker,både ris o ros.
Idag när jag inte varken fick internet eller tv att fungera funderade jag på att packa in hundarna o åka hem.
Men gick upp o rev ner en tapet i taket ovanför trappan istället i hopp om att originalfärgen skulle vara bättre än den mörka gräsliga tapeten, det var den med ett nödrop :crazy:,hoppas min soffa kommer imorgon och att jag hinner iväg o köpa färg o tapeter till tak o köket innan jag kräks där.
@Inte_Ung hoppas du är kort i rocken,jag har provat din nya toa 🙈 är bara 174cm och fick vika ihop mig typ 3ggr ,folk förr i tiden måste ha varit väldigt korta :idea:
 
Har haft rumpan full med att bära saker o försöka sortera upp var dom ska bo.
Vet inte riktigt vad jag tycker,både ris o ros.
Idag när jag inte varken fick internet eller tv att fungera funderade jag på att packa in hundarna o åka hem.
Men gick upp o rev ner en tapet i taket ovanför trappan istället i hopp om att originalfärgen skulle vara bättre än den mörka gräsliga tapeten, det var den med ett nödrop :crazy:,hoppas min soffa kommer imorgon och att jag hinner iväg o köpa färg o tapeter till tak o köket innan jag kräks där.
@Inte_Ung hoppas du är kort i rocken,jag har provat din nya toa 🙈 är bara 174cm och fick vika ihop mig typ 3ggr ,folk förr i tiden måste ha varit väldigt korta :idea:
Jag är 167 cm och dottern är 157.
Det fixar sig fint för oss.
 
@Snurrfian Tadaaaaaaaaaaa! I princip utan skador.
20210629_173758.jpg
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 688
Senast: Ramona
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 575
Senast: kma
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 095
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 270
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp