Dölja tidigare sökningar

M

månsken

Hur gör man för att dölja tidigare sökningar på t.ex Google? Om man skriver något som liknar något som man skrivit tidigare kommer det ju upp alternativ, hur får man bort det?
Hade så på min förra dator...
 
Sv: Dölja tidigare sökningar

Om du har explorer klickar du på menyn
Verktyg,
Internet-alternativ,
väljer fliken Innehåll,
knappen Komplettera automatiskt
o Rensa formulär.

Du kan också rensa mera i datorn genom att:
gå på Start,
(Alla) Program,
Tillbehör,
Systemverktyg,
o välj diskrensning

:) :) :)
 
Sv: Dölja tidigare sökningar

Glömde att du kan dubbelklicka på fältet i goggle, markera det du vill ha bort o trycka på delete..
 
Sv: Dölja tidigare sökningar

Okej, tack!
Men det håller väl inte "för alltid"? På min gamla hade jag så det var så jämt, så man behövde inte gå in o rensa. Men men, det kanske inte går o få tillbaka. :p
 
Sv: Dölja tidigare sökningar

Jo då.. på första alternativet jag gav dig har du chansen att avmarkera `komplettera automatiskt´ för webbadresser, formulär, användarnamn och lösenord.

Lycka till!
 
Sv: Dölja tidigare sökningar

Om det bara är enstaka alternativ du vill ta bort så fungerar det ibland att trycka på 'Delete' på tangentbordet när det alternativet är markerat.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
666
Senast: tuaphua
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 395
Senast: cili
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 091
Senast: Karro-Lina
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp