Dr Clauder's kattmat

Har du provat gurka? :D

20230219_202539.jpg
 
Min lilla äter Smaak, och det verkar ha väldigt hög smaklighet med tanke på att hon valde bort den RC Babycat jag också fick med henne. :laugh:

Deras foder för vuxna kastrater har också hög proteinhalt och relativt lite onödigt trams, det kanske kan vara värt att kolla på? Finskt märke, betydligt billigare än de långväga importerade fodren.
 
Min lilla äter Smaak, och det verkar ha väldigt hög smaklighet med tanke på att hon valde bort den RC Babycat jag också fick med henne. :laugh:

Deras foder för vuxna kastrater har också hög proteinhalt och relativt lite onödigt trams, det kanske kan vara värt att kolla på? Finskt märke, betydligt billigare än de långväga importerade fodren.

Testat och ratat. Tyvärr.
 
Jag har börjat snegla på Monster pet food.
Finns som spannmålsfritt (eller enbart glutenfri), svenskproducerat dock inte enbart svenskt innehåll.
 
Mina kräsna, bortskämda flickor äter Gourmet blötmat. Det är ett förhållandevis billigt foder.

Sen har de fri tillgång på Royal Canin torrfoder, vilket jag vet att inte många katter kan ha…

Båda är perfekta i hullet, fina i pälsen och ser allmänt välmående ut.
 
Mina kräsna, bortskämda flickor äter Gourmet blötmat. Det är ett förhållandevis billigt foder.

Sen har de fri tillgång på Royal Canin torrfoder, vilket jag vet att inte många katter kan ha…

Båda är perfekta i hullet, fina i pälsen och ser allmänt välmående ut.

Mina äter Gourmet gold, 3 av dom bara i mousseform.
 

Liknande trådar

Katthälsa Om en månad kommer mina båda kattungar hem! Jag har haft katter innan, ett flertal genom åren men nu är det snart 20 år sedan det senast...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: marti130
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 815
Senast: mysboll
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 122
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp