Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet precis hur det är
Har du provat Star Trekks islandssadel? Efter att jag köpte min har jag sparat många 1000-lappar och bara köpt flera koppjärn som är betydligt billigare och helt plötsligt fick hästen en mycket bättre gång dessutom...
Mitt förra släp köpte jag för hela 8000kr men det var felfritt och säkert om än några skönhetsskavanker men vi kunde lastträna och vi kunde ta oss till och från träningarna
Så ibland får man pussla och kompromissa lite för att kunna göra det som är riktigt kul
Det kommer ju en dag när du har råd med det fina släpet osv...
ford explorer skräver en stooooor plånbok.... extrem bränsleförbrukning... kass amerikansk skitstandard...
Skattevikt, kg: 1350
Tjänstevikt, kg: 1350
Totalvikt, kg: 1790
Sänkt totaltvikt, kg:
Max släpvagnsvikt, kg: 1200
Max släpvagnsvikt kg, obromsad: 500
Släpvagns maximala totalvikt vid B-behörighet, kg: 1350
Max sammanlagd bruttovikt, kg: 2990
Max lastvikt, kg: 440
Aha, så i detta fallet kan man räkna vad det verkligen väger?
Alltså, om släpet har max lastvikt på 600, och min väger 300, så kan jag räkna bort 250 (för att vara på säkra sidan)?
Alltså kan jag dra ett släp med totalvikt på 1300 om jag inte lastat det tyngre än 1200?
De släpen jag kollat på har ju haft totalvikt på 1300, men lastvikt på ca 600, och så högt kommer jag ju inte upp med min lilla islänning som väger ca 320. Går det ändå i så fall?