Bukefalos 28 år!

Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att jag vill ha ensamrätt på ollonen... Har ni redan glömt att min lila pojkvän fortfarande inte fått någon ersättare? Och nötter är gott.

Eh, kanske inte ska praktisera nötätning om du får tag på någon vän med ben, bål, armar och två huvuden samt en relativt mänsklig färg. KAN bli liite avtändande liksom :crazy: Plus att om du gör det på en full body doll så får den punka och det vore ju inte kul :(
 
Vill du ha olika färger och åldrar på dem så det blir lite variation i buketten? Jag kan erbjuda allt från typ 20 till 65 och alla möjliga färger och former. Första buketten är gratis och sedan kostar de 42.000:- /styck!

Är någon av dem fd diamantborrare? Jag vet, genom empiriska studier, att de är i en klass för sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 517
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 107
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 828
Senast: Buzzter
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp