JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyr-EM för juniorer och unga ryttare
(Ridsport)
ERMELO, HOLLAND : I dag onsdag startar årets EM i dressyr för juniorer och unga ryttare. Sverige har komplett lag med fyra ekipage i respektive åldersgrupp som för juniorer är högst 18 år och unga ryttare högst 21 år.
Läs mer...
Moderator
Sv: Dressyr-EM för juniorer och unga ryttare
Varför är sändningen (länkad från Ridsports sida) "färgad"?
Har den riktiga sändningen inte börjat eller finns det någon anledning till att jag inte får se den?
Hästnyheter
Förra helgen avgjordes EM i dressyr för U25 och Young Rider i Österrike och nu är det dags för de yngre ryttarna att göra upp om...
Hästnyheter
Italienska Montelibretti står i veckan värd för EM i fälttävlan för juniorer och young riders, där Sverige har ett lag i den sistnämnda...
Hästnyheter
Det är dags: EM i hoppning för unga ryttare. Den 10-16 juli avgörs det vilka som är de Europeiska mästarna, och Sverige har lag i...
Hästnyheter
I dag, onsdag, avgörs lagtävlingarna på EM i dressyr för juniorer och unga ryttare. Sverige har häng på medaljerna efter första halvan...
Oseriös avel 2023
Svar: 1 945
Visningar: 188 099
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Nu har mina guramis en ny kull :rofl:
De små ligger precis under vattenytan igen. Jag ska flytta dem senare till ett räkakvarium. Har...
Red_Chili
9 minuter sedan
Svar: 1 465
Visningar: 44 806
Djur
Valp 2025
Övr. Hund Det är faktiskt två kvar, den här lilla vita som kallas Mini, heter Elva, och den svarta vi bestämde från början, Elda ❤️🔥
Tajger
58 minuter sedan
Svar: 1 003
Visningar: 73 784
Hund