Bukefalos 28 år!

Dressyrlaget till OS (utbruten från Dressyrsnackis 14)

Asså jag köpte mig en islänning förra året, har saknat storhästridningen väldigt mkt dock och att titta på så mkt fina hästar och ridning gör det inte bättre 😎🙈
 
jag tror att det kan vara så att du inte valt vilket språk du vill ha sändningen på. Det kanske går att välja andra språk som danska eller engelska och få de kommentatorerna som finns i deras länder? Det vore kul. Jag har tydligen valt svenska och då kommer de svenska kommentatorerna att höras.
Så kanske det är! Tycker att det är rätt skönt dock :)
 
Har inte hunnit höra så mycket än men Pether kunde ha läst på mer om ekipagen. Gjort läxan så att säga. Han kan ju det tekniska men hade gärna fått komma med mer bakgrundsinformation.
Det var svårt att även gå igenom programmets delar. Travslutan blev "nu går dom åt sidan..."

Det kanske är bättre med en ridlärare som är van att förklara för elever både högt och lågt - istället för någon som inte är van. Strömsholm har nog flertalet kandidater som kan. 😁
 
Jag tycker att Antonia red mjukare än vad jag tidigare sett men jag blir lite fundersam över hennes balans. Känns som om hennes tyngdpunkt var väldigt högt upp på något sätt..
 
De ligger före i tiden, Cathrine har starttid 12:57 svensk tid. Så ingen lång paus.

Vilka lag tror ni går vidare? Sju lag vidare.
 
Jag tror GBR, USA, Tyskland, Danmark, Holland, Spanien, Portugal och så står det mellan Sverige, Frankrike och kanske Brasilien?
 
De ligger före i tiden, Cathrine har starttid 12:57 svensk tid. Så ingen lång paus.

Vilka lag tror ni går vidare? Sju lag vidare.
Gissar på Tyskland, DK, Holland, UK iaf. Hoppas Sverige kniper en plats, men medalj blir tufft. Guld: Tyskland, Silver: UK, Brons: Holland
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 461
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 166
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 930
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att skaffa valp när man har en gammal hund? Min shih tzu tik är 11 år. Jag pluggar just nu på distans så just nu har...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp