Dressyrlaget till OS (utbruten från Dressyrsnackis 14)

Jag tycker att Antonia red mjukare än vad jag tidigare sett men jag blir lite fundersam över hennes balans. Känns som om hennes tyngdpunkt var väldigt högt upp på något sätt..
Ja det känns som hon puttas fel av sadeln balansen hamnar liksom på framsidan av skrevet.. Vilket känns märkligt med en ryttare på den nivån och med dom resurserna.. 🤷‍♀️ Var mkt bättre i galoppen dock!
 
Jag gillade Flambeau! Var tvungen att kolla upp mina noteringar från bruksprovet och jag gillade honom då med.
 
Jag kollade om från början av sändningen, så ligger efter. Inte jätteimponerad av Gal, lite tidigt för att visa den hästen på OS kanske? Jättefin häst, men kort i halsen och hamnar ofta bakom lod .
 
Jag får en känsla av att många vågar testa lite halvfärdiga hästar för det är ändå ett halvOS på något sätt? Många toppryttare som valt att inte åka ändå.
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 393
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 749
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att skaffa valp när man har en gammal hund? Min shih tzu tik är 11 år. Jag pluggar just nu på distans så just nu har...
Svar
4
· Visningar
2 027
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Rumsväxter 2
  • Köpa hus
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp