ah ok, nä dom är inte ens i närheten av de du räknade upp anser inte jag iallafall.Darcourt, Tinne, Mauleon och Cecilia Bergåkra skulle jag tro är de troliga reserverna.
Jacob Nörby Sörensen känns inte som han fått förtroende, tror inte han startat nån lagtävling, Malin Nilsson har fått barn men har väl nån GP häst på gång igen men de känns längre bort än de fyra jag har som reserv ovan.
Men bara att det finns en så pass bra bredd att jag kan komma på tio möjliga ekipage (men det är mer 68-72% i GP än riktigt bra GPah ekipage) känns roligt!
Sverige är nog 5-6 i världen om alla presterar väl.
Danmark, Tyskland, GB och Belgien är solklara medaljfavoriter, och USA och Holland konkurrerar med Sverige om plats 5-7 tror jag?
Läste att SIHS skippar den internationella dressyren. Från dressyrens top 10 till inget. Ja nu har alltid tyckt som Göteborgare att SIHS varit meningslöst och en mer dressyrinriktad tävling men vad blir kvar av den tävlingen nu egentligen? World cup i tölt och körning någon grej med Carl Hedin och Lövstads GP och U25 dressyren vilket iof med all säkerhet blir mkt trevligare att titta på. Hur blir det med WE där @Fiorano ? Lite synd för ponnyerna och deras kur dock kan jag tycka. Kommer hoppningen ta mer plats nu kanske?