JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag drömde att jag red Senioren i natt. Vi var i ett ridhus och hoppade. Hindren låg på cirka en meter och allt var så lätt och okomplicerat.
Han var speciell.
Utsikten att hitta en motsvarande läromästare är dessvärre minimal till obefintlig. Jag tycks inte ens hitta en häst som kan en liten del av det han kunde.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Beslut
Hästvård Skulle behöva hjälp med att ta ett beslut vad jag ska göra med min häst. Sälja, fodervärd, avliva? Vet att det finns många sådana trådar...
Startad av eneleh
20 Feb 2026
Svar: 9
Visningar: 1 034
Vård
I'll come running with a heart on fire
Dagbok I ett slags uppvaknande efter London, del ett. På vift i världen igen, men denna gång i Huvudstaden. Och nu med ett solklart syfte och...
Startad av miumiu
3 Mar 2026
Svar: 0
Visningar: 389
Dagbok
Att leta inåt
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Startad av miumiu
28 Nov 2024
Svar: 0
Visningar: 751
Dagbok
Dejtingtråden 39
Svar: 938
Visningar: 58 795
Allmänt
Valvaka!
Tjatter Man bär på smitta långt mer än de dagar man ligger i sängen, så för att det ska vara effektivt för att smitta inte ska spridas alls så...
Thaliaste
6 minuter sedan
Svar: 1 255
Visningar: 31 796
Allmänt
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag tänker, utan att vara lösning på ditt problem, skippa bidrag till kläder. Mat och hyra tycker jag du ska stå för. Många ungdomar...
tara
11 minuter sedan
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag vet inte om jag platsar här för jag är så dålig hundtränare att jag inte ens är en i princip.. Min hund är över ett år nu och han...
Exile
15 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 470
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 218
Hund