Jag har på pappret möjlighet att jobba hemifrån 50 %. I praktiken är det betydligt mer fritt än så, och vi har ingen kontroll av det hela. Jag jobbar i snitt tre dagar i veckan på kontoret, iaf sett över en längre period. Enskilda veckor kan variera.
Jag tycker verkligen att det är den perfekta blandningen. Jag skulle inte vilja jobba heltid hemifrån. Det gjorde jag under pandemin under 1,5 år det vill jag inte göra om.
Men heltid på kontoret skulle jag inte heller vilja. Främst för att få ihop livet och pendlingstiden. Men också så har jag väldigt mycket möten där väldigt många är teamsmöten. Att åka en timme till jobbet för att hela dagen sitta instängd i ett mötesrum för att ha teamsmöten dagen lång lockar inte. Det kan jag lika gärna ha hemifrån.
Vi sitter i kontorslandskap och jag vill absolut inte ha eget kontor. Vet typ inte vad jag skulle göra med ett sånt

Men så har jag ju också "kontor" hemma för arbetsuppgifter som kräver det.
Men vårt kontorslandskap är också luftigt och väldigt lugnt. Oftast är ju max hälften av de anställda på plats pga möjligheten att jobba hemifrån.