Du "måste"

Sv: Du "måste"

Utan att lägga ord i tantens mun så kan jag tänka mig att hon menar att hon raderar dem som just "facebookvänner" inte att hon raderar dem som vänner för övrigt.

Jag tycker heller inte att fb-vänner = vänner, jag har flera vänner som jag träffar väldigt ofta och har stort utbyte av som jag inte är vän med på fb.
Jag är mer mån om att vara fb-vän med de som finns i utkanterna av mitt liv men som ändå är viktiga för då fungerar facebook som ett bra sätt att fortfarande finnas i varandras liv.
 
Sv: Du "måste"

Ehh...va? Läs mitt svar till tanten igen, utan den där högtravande mässande tonen.
Under förutsättning att du läser vad tanten skrev, som du sedan svarade på - så kan jag återläsa ditt inlägg.

Nåja. 'Svarade' kanske var fel ordval.
 
Sv: Du "måste"

Under förutsättning att du läser vad tanten skrev, som du sedan svarade på - så kan jag återläsa ditt inlägg.

Nåja. 'Svarade' kanske var fel ordval.

Jag är väldigt väl medveten om vad jag svarade på, och du behöver inte oroa dig för att jag glömt något knapplån. Go figure.
 
Sv: Du "måste"

Jag fick det, men har inte lagt upp någon status ;) Trams. Ingen giraff heller, hade inte gjort det även om jag svarat fel på frågan (vilket jag inte gjorde ;) )
 
Sv: Du "måste"

* Knapplån *

Jag fick också detta i morse, av en god vän. Jag blev snopen att nåt sånt kom från henne, men hon är fortfarande en god vän. :)

Jag svarade nåt i still med "Knäppis! ;) Tur att jag aldrig spelar då. :) "

... och ändrade såklart INTE min status.
 
Sv: Du "måste"

Beror ju på vad man fyller det med. Säger kanske mer om kretsen du är vän med (vars statusuppdateringar och hittepå du ser) än om FB som fenomen?

Själv använder jag FB till att hålla kontakten då jag inte har möjlighet att träffa släkt och vänner, och jag blockerar allt som har med spel att göra och ser alltså inget i den stilen.

Vilken krets jag är vän med?
Jag har inte fb och således inga problem rörande statusuppdateringar o dyl.
 
Sv: Du "måste"

kl

Insåg just att en 'ny' sån här grej dykt upp. Två av mina vänner har sista dygnet lagt ut 'Jag tror att jag ska byta kön'.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp