Dumma frågor del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dumma frågor del 2!

Tillägg: "Damon Wayans, Jr. took the role of "Coach" expecting his previous show, the ABC sitcom Happy Endings, to be cancelled. When that show was renewed for a second season, Wayans left New Girl and was replaced by Morris. According to "The Hollywood Reporter", Meriwether says that about 80 percent of the pilot would have needed to be re-shot in order to remove Wayans from the episode, since he was in one of the leading roles of the show. Therefore, Meriwether, 20th Century Fox and the studio decided to keep the characters and the plot of the episode as they were, with Morris joining the show in the second episode of the series."

Tackar:bow:
Tyckte att hans utflytt hände väldigt hastigt och helt plötsligt så var det bara en annan person där utan förklaring

Tror det har att göra med att första avsnittet är "demoavsnitt" och han skrev väl inte på för att spela in en hel säsong.

Edit: läste inte ovanstående inlägg :D

Borde väl egentligen veta det här, men vad står "co" och "ac" för i brittiska webadresser? Alltså som i amazon.co.uk eller jobs.ac.uk?

Hjälp mig nu facebookgenier. Om man har fixat så att någon uppdateringar inte synså startsidan, men vill fixa så dom syns igen. Hur gör man det? Blir gaaaalen. :p

kl

Varför är hockeyspelare så överdrivet jävla överspända och testosteronstinna (slåss) jämfört med utövare av andra sporter?

Visst, jag har aldrig någonsin i hela mitt liv träffat en hockeyspelare som inte varit trög :angel:, men jag tycker att framför allt fotbollskillar också är superblonda, men de får ju inte frispel under matcherna och måste slåss i en böghög och bara ignorerar om domaren går emellan. Varför?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 142
Senast: Flavor
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
627
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
752
Senast: Roheryn
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 974
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka