Bukefalos 28 år!

Dumma frågor del 3

Har Spotify på mobilen och har laddat ner spellistor. Nu har jag inte tillgång till det kontot längre och har ett nytt och försöker ladda ner dom spellistorna men det finns nästan inget utrymme. Finns det risk att dom låtarna ligger kvar på mobilen och upptar utrymme eller är det bara appar som tar upp plats? Det gamla kontot finns kvar och spellistorna, men jag har bara inte tillgång till det längre.
 
@lovely_piff spontant hade jag nog sagt att det finns risk att de "gamla" låtarna ligger kvar och tar upp plats. Just iom att du laddat ner dem till telefonen för att ha tillgång till dem även offline.
Det finns ingen möjlighet att få (iaf tillfällig) tillgång till det gamla kontot bara för att ta bort dem? Eller be personen som har tillgång till det (om det finns någon) att göra dem "icke-tillgängliga" för nedladdning?
 
@lovely_piff VET inte dock, utan bara min spontana tanke :) Ett test innan kan ju vara att radera appen från telefonen (och hoppas att alla filer försvinner automatiskt) och sen ladda ner den igen (och hoppas de inte dyker upp igen :p ) om det andra alternativet är omständligt!
 
@Modig_Korn Det borde de vara. Gör man om ett svenskt ord till finska blir det ju superlångt med massor av i och a :D Måste öht vara svårt att lära sig språket, skulle dock gärna vilja då morfar är finsk
 
Försöker mig på att köpa klänning, men det går inte så bra..
Det står, för storlek small,
"Måtten i CM för: Easy Short Tie Dress

Längd 77
Midja 34
Stuss 50
Bröstvidd 42"

Va? Vem har 50 cm stuss? Är det halva omkretsen?
(Nej, jag har aldrig handlat kläder på nätet :o )
 
Försöker mig på att köpa klänning, men det går inte så bra..
Det står, för storlek small,
"Måtten i CM för: Easy Short Tie Dress

Längd 77
Midja 34
Stuss 50
Bröstvidd 42"

Va? Vem har 50 cm stuss? Är det halva omkretsen?
(Nej, jag har aldrig handlat kläder på nätet :o )
Måtten ser ju ut att vara i tum/inches? " som står efter 42 betyder ju det.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 229
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 708
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 568
Senast: MML
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
497
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp