Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står bara "din order är registrerad", och så står det att varan (med den ändrade storleken) skickas omgående och att jag inte behöver betala något fraktavgift. Sen står det att betalsättet är betalkort (vilket jag betalade med direkt), så då borde det egentligen vara betalt...@Got2Be . exakt vad står det? Och vad står det i övrigt?
Kanske är det returfrakt eller något som ska betalas?
Kontakta dem och fråga.
Ja men precis!Då är det nog inget att tänka på
Kanske är för deras register eller något sådant?
Det stämmer säkert med det du säger, men bra att ringa för säkerhets skullJa men precis!Kan ju ringa dit imorrn för säkerhetsskull!
Kan man vara timanställd på flera ställen samtidigt? Eller behöver jag sluta på ena stället?
Jag är timvikarie i en stadsdel idag, men skulle vilja jobba närmare hemma också och funderar på att söka som timvikarie i den stadsdel jag bor och då specifikt på de förskolor som är där jag bor. Men det är inte så många förskolor..
Jag ska inte lova något, men för ca 1,5 år sedan var jag timvikarie i två kommuner, sammanlagt 4 förskolor utan att någon stoppade mig (jag kan ju dock inte lova att det är godkänt, det kollade jag aldrig upp.. )
Om du går i rask takt så kan du hålla ett tempo på runt 10 min/km så då borde du hinnaHinner man gå 1,2 km fram och tillbaka (totalt 2,4 alltså) och ta ut pengar på en 30-min lunch?
Inga problem!Hinner man gå 1,2 km fram och tillbaka (totalt 2,4 alltså) och ta ut pengar på en 30-min lunch?
Åh men suck vad irriterande!@Ninnurur och @Got2Be , jag hade nog hunnit om inte kartan jag sökt på visade fel ände av gatan. Så efter att ha yrat runt ett tag där jag trodde bankomaten skulle ligga fick jag vända tillbaka utan pengar
. Nåja, jag hann i alla fall tillbaka i tid och precis innan ösregnet kom... Och jag fick "flytta" på em-rasten också så att jag hann äta litegrann.