Dumma frågor del 3

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare em76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 359
  • Visningar Visningar 39 139
@lisa412 nej det kan jag tänka mig :p Du kan ju alltid prova att avinstallera appen och sen ladda ner den igen, men jagär inte helt hundra på hur det funkar med konton och sånt, så det kanske är lite väl riskabelt ;)

Har skickat tillbaka en vara till Hööks och beställt en ny storlek.
Fick en orderbekräftelse idag på den nya storleken, men längst ner står det "att betala".
Jag har ju redan betalat! Eller sätter dem tillbaka pengarna så får jag betala igen eller står det så bara för att?

@Got2Be . exakt vad står det? Och vad står det i övrigt?
Kanske är det returfrakt eller något som ska betalas?
Kontakta dem och fråga.
Det står bara "din order är registrerad", och så står det att varan (med den ändrade storleken) skickas omgående och att jag inte behöver betala något fraktavgift. Sen står det att betalsättet är betalkort (vilket jag betalade med direkt), så då borde det egentligen vara betalt...

Kan man vara timanställd på flera ställen samtidigt? Eller behöver jag sluta på ena stället?

Jag är timvikarie i en stadsdel idag, men skulle vilja jobba närmare hemma också och funderar på att söka som timvikarie i den stadsdel jag bor och då specifikt på de förskolor som är där jag bor. Men det är inte så många förskolor..

Kan man vara timanställd på flera ställen samtidigt? Eller behöver jag sluta på ena stället?

Jag är timvikarie i en stadsdel idag, men skulle vilja jobba närmare hemma också och funderar på att söka som timvikarie i den stadsdel jag bor och då specifikt på de förskolor som är där jag bor. Men det är inte så många förskolor..

Jag ska inte lova något, men för ca 1,5 år sedan var jag timvikarie i två kommuner, sammanlagt 4 förskolor utan att någon stoppade mig (jag kan ju dock inte lova att det är godkänt, det kollade jag aldrig upp.. )

Jag ska inte lova något, men för ca 1,5 år sedan var jag timvikarie i två kommuner, sammanlagt 4 förskolor utan att någon stoppade mig (jag kan ju dock inte lova att det är godkänt, det kollade jag aldrig upp.. )

Där jag jobbar nu så är kravet att jag ska kunna ta 2-3 pass i veckan. Minst. Men det hade varit så skönt att ha gångavstånd till arbetsplatserna istället för att behöva åka 20-40 minuter beroende på vart jag ska.

@Ninnurur och @Got2Be , jag hade nog hunnit om inte kartan jag sökt på visade fel ände av gatan :banghead:. Så efter att ha yrat runt ett tag där jag trodde bankomaten skulle ligga fick jag vända tillbaka utan pengar :mad:. Nåja, jag hann i alla fall tillbaka i tid och precis innan ösregnet kom... Och jag fick "flytta" på em-rasten också så att jag hann äta litegrann.

@Ninnurur och @Got2Be , jag hade nog hunnit om inte kartan jag sökt på visade fel ände av gatan :banghead:. Så efter att ha yrat runt ett tag där jag trodde bankomaten skulle ligga fick jag vända tillbaka utan pengar :mad:. Nåja, jag hann i alla fall tillbaka i tid och precis innan ösregnet kom... Och jag fick "flytta" på em-rasten också så att jag hann äta litegrann.
Åh men suck vad irriterande!:banghead:

Liknande trådar

Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
418
Senast: animalasia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Att spendera tid i naturen är för många en självklar del av sommaren, men det gäller att vara försiktig ute i det gröna. Just nu sprids...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 446
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Hur orkar vissa människor rodda runt så otroligt mycket i sitt liv? Jag har en bekant som har jobb som mäklare och 5 inhyrda hästar... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka