Dumma frågor...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur gör man gör att nominera nån till Allers guldhjärta?? Kanske nån som gjort? Jag är nog google-dum. Eller finns det andra liknande utmärkelser? :)
 
Jag har två telefoner, en för jobbet och en privat, båda Samsung. Imorse kom det an avisering på båda, något i stil med "hitta min mobil". Samma tid, det gick inte att klicka sig vidare eller nåt. Typ som att jag sulle ha gjort något på en tredje enhet för att lokalisera mobilerna, men det har jag inte gjort. Vad är det om?
 
Jag har två telefoner, en för jobbet och en privat, båda Samsung. Imorse kom det an avisering på båda, något i stil med "hitta min mobil". Samma tid, det gick inte att klicka sig vidare eller nåt. Typ som att jag sulle ha gjort något på en tredje enhet för att lokalisera mobilerna, men det har jag inte gjort. Vad är det om?
Jag har också samsung och det där kom upp på min telefon också imorse :confused::crazy: Kunde inte heller trycka på det. Konstigt att det hände för dig med :cautious:
 
Jag har också samsung och det där kom upp på min telefon också imorse :confused::crazy: Kunde inte heller trycka på det. Konstigt att det hände för dig med :cautious:
Hm. Skumt.
Jag gick in hos Samsung via datorn nu och konstaterade att jag kan se var mina telefoner är och om de är uppkopplade etc. Och då kom det upp en liknande avisering i telefonen. Men jag gjorde ju inte det imorse.
 
Jag har två telefoner, en för jobbet och en privat, båda Samsung. Imorse kom det an avisering på båda, något i stil med "hitta min mobil". Samma tid, det gick inte att klicka sig vidare eller nåt. Typ som att jag sulle ha gjort något på en tredje enhet för att lokalisera mobilerna, men det har jag inte gjort. Vad är det om?
+ @Wonderwoman Ha, jag fick också samma grej! 07:24 kom det en avisering från Find my Phone och när jag svepte ner stod det:
1
1

Inget mer. När jag klickade på den försvann den bara. Jag har aldrig använt den funktionen, visste inte ens att jag hade den! Kanske något test som pågår hos Samsung och som gick lite snett?
 
Hm. Skumt.
Jag gick in hos Samsung via datorn nu och konstaterade att jag kan se var mina telefoner är och om de är uppkopplade etc. Och då kom det upp en liknande avisering i telefonen. Men jag gjorde ju inte det imorse.
Inte jag heller, har aldrig haft något sådant innan heller. Borde man inte aktivera om man vill kunna se telefonen? Lite "storebror ser dig" varning på detta. Undrar om det hänt fler?
 
+ @Wonderwoman Ha, jag fick också samma grej! 07:24 kom det en avisering från Find my Phone och när jag svepte ner stod det:
1
1

Inget mer. När jag klickade på den försvann den bara. Jag har aldrig använt den funktionen, visste inte ens att jag hade den! Kanske något test som pågår hos Samsung och som gick lite snett?
Precis så stod det!
 
+ @Wonderwoman Ha, jag fick också samma grej! 07:24 kom det en avisering från Find my Phone och när jag svepte ner stod det:
1
1

Inget mer. När jag klickade på den försvann den bara. Jag har aldrig använt den funktionen, visste inte ens att jag hade den! Kanske något test som pågår hos Samsung och som gick lite snett?
Just det! stod 1 för mig med!
 
Ammor, förr använde ju särskilt de rika väldigt ofta ammor. Men vilka blev ammor? de måste ju ha fått barn för att ha bröstmjölk. Var det kvinnor som fått dödfödda barn eller barn som dött som blev ammor?
Det fanns ammor på barnhusen. Då var det kvinnor som själva fött barn där, och som då slapp betala avgiften för att lämna in sitt eget barn om de under en tid ställde upp som amma till andra barn på barnhuset.
 
Jag har två telefoner, en för jobbet och en privat, båda Samsung. Imorse kom det an avisering på båda, något i stil med "hitta min mobil". Samma tid, det gick inte att klicka sig vidare eller nåt. Typ som att jag sulle ha gjort något på en tredje enhet för att lokalisera mobilerna, men det har jag inte gjort. Vad är det om?
Jag har också samsung och det där kom upp på min telefon också imorse :confused::crazy: Kunde inte heller trycka på det. Konstigt att det hände för dig med :cautious:
+ @Wonderwoman Ha, jag fick också samma grej! 07:24 kom det en avisering från Find my Phone och när jag svepte ner stod det:
1
1

Inget mer. När jag klickade på den försvann den bara. Jag har aldrig använt den funktionen, visste inte ens att jag hade den! Kanske något test som pågår hos Samsung och som gick lite snett?
Kom på min också. Men jag tycker dessutom att det har hänt mig förr?? Dock är jag rätt obrydd över sådant här, och glömde det lika snabbt igen tills jag såg vad ni hade skrivit :D .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Samma tråd, men nya frågor! Forum för dumma frågor! Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 285
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 148
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 420
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp