Dumma frågor...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åååå vad jag önskar att det fanns en valmöjlighet att skriva anonyma inlägg! Jag har ett gigantiskt behov av att berätta, helst för hela världen, hur komplett vettlös en ab inackorderimgarna i stallet är.
Det går väl att skapa ett annat, anonymt nick som många gör när de vill skriva om ett känsligt ämne. Risken finns ändå att någon känner igen situationen du beskriver om det är något väldigt "annorlunda och originellt" som den aktuella vettvillingen har tagit sej för. Sånt har hänt förut.
 
Det går väl att skapa ett annat, anonymt nick som många gör när de vill skriva om ett känsligt ämne. Risken finns ändå att någon känner igen situationen du beskriver om det är något väldigt "annorlunda och originellt" som den aktuella vettvillingen har tagit sej för. Sånt har hänt förut.

Smart! Jag ska kalla mig Vinterbadaren och ha en suddig bild av en tant i sjön.
:angel:
 
Ska jag köpa alla min mediciner på samma gång och komma upp till högkostnaden eller ska jag köpa dem allteftersom för att få rabatten? :idea:
Allt på en gång om det går, för då blir ju ”gratisperioden” längre eller rättare sagt du hinner få ut fler uttag under gratisperioden.
 
Varför tar man in gungor på vintern? Såna gjorda av bildäck. På vissa ställen hänger de bara upp över ställningen så man inte når dem... :confused:

Jag tror att det är på grund av fallrisken när det är sand under gungorna. På vintern riskerar ju sanden att frysa vilket medför att säkerhetskraven inte uppfylls för dämpande material. Sen kan det säkert vara så som någon skrev tidigare att en del däckgungor håller på att bytas ut också.
 
Jag har en Samsung-mobil som säjer att den är sprickfärdig. Jag har en hel del bilder men inte så många appar (vad jag vet). Finns det en "papperskorg" som man måste tömma?
Eller måste jag ta bort bilder?
 
Om ni skulle bli avrättade vilket sätt skulle ni välja (ja något måste man roa sig med i coronatider). Jag tror nog jag skulle välja giljotinen. Snabbt och antar jag relativt smärtfritt och mycket mindre chans att något går fel. Inte roligt att hängas om inte nacken knäcks direkt, skarprättare, nja, gaskammaren eller lethal injection eller elektriska stolen återigen kan det bli för mycket som kan bli fel och tar för lång tid. Giljotinen går snabbt och man ser ingenting.

Arkebusering känns också sådär och chansen finns att man faktiskt överlever en stund. Nu undantar jag mer historiska sätt som att brännas levande, slängas levande i havet i en säck med katter, bli steglad eller hung, drawn and quartered (ber om ursäkt men vet inte vad vissa heter på svenska). Eller för den delen stoppas in i en bronstjur och sedan långsamt rostas över en öppen eld eller död av tiotusen sår.

Fascinerande hur många sätt mänskligheten har att ta livet av varandra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Samma tråd, men nya frågor! Forum för dumma frågor! Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 285
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 145
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 416
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp