H
horsemaniac
jag har ett mindre, frustrerande problem. jag köpte fyra, broddade easy boots (ej epics) till foderponnyn då hon funkar alldeles utmärkt barfota förutom i på snö och is. nu till problemet, de ramlar av. trots evigt mätande innan köp så skulle den storleken passa, jag pratade tom med hon som sålde dom och undrade vilken storlek hon skulle ha för att jag inte ville ha det här problemet.
idag red jag en sväng med bara bootsen fram för att se hur de betedde sig och cirkus efter ½ km trillar ena frambootsen av, ljudlöst och utan problem. den andra sitter stenhårt, precis som den andra gjorde från början. vad gör man? finns det typ inlägg man kan köpa eller göra själv? jag vet inte varför bootsen gör som de gör. eftersom de är broddade går de ej att lämna tillbaka. HJÄLP!!
idag red jag en sväng med bara bootsen fram för att se hur de betedde sig och cirkus efter ½ km trillar ena frambootsen av, ljudlöst och utan problem. den andra sitter stenhårt, precis som den andra gjorde från början. vad gör man? finns det typ inlägg man kan köpa eller göra själv? jag vet inte varför bootsen gör som de gör. eftersom de är broddade går de ej att lämna tillbaka. HJÄLP!!