Bukefalos 28 år!

Sv: Efternamn

Jag levererade ett litet paket till en tjej som heter Pling Pling häromdagen. Det kan ju vara någonting ifall man är osäker på för och efternamn, bara ha samma liksom.
 
Sv: Efternamn

Nu har jag tittat igenom alla sidor. Tycker det fanns en del bra. Men kanske ska säga att jag ska använda namnen i min bok så därför (Deckare kan man säga att det är) något som passar in där .:)

Tack för alla bra tips hittills
 
Sv: Efternamn

Nu har jag tittat igenom alla sidor. Tycker det fanns en del bra. Men kanske ska säga att jag ska använda namnen i min bok så därför (Deckare kan man säga att det är) något som passar in där .:)

Tack för alla bra tips hittills

Jag tyckte att det var en mystisk tråd! Man undrar vad syftet kunde vara.

Jag skulle då inte rekomendera Stig Bög!
 
Sv: Efternamn

KL

Nar jag var i varsta fnissiga tonnars aldern skamde jag ut mig nar jag blev presenterad for Stig Vallack:o
 
Sv: Efternamn

Men jisses, var tråden inget skämt alltså?

Törs man fråga hur du ska komma på intrigen och berättandet själv...?:o
 
Sv: Efternamn

kl

Min mormor har bott i Storbritannien i flera år, där hade de roligt åt hennes namn. Hon heter Gun Ingalill Power (efternamnet från sin engelske make) och har Ingalill som tilltalsnamn, men när hon gick till läkaren blev det kort och gott Gun Power :D (uttala det på engelska ;))
 
Sv: Efternamn

Det trodde jag med först. Sen såg jag ett par av svaren och tänkte att nu har nog ts lämnat tråden :angel:
 
Sv: Efternamn

Sambons son hade ett kul förslag för några år sedan.
Justin Case.

Har även praoat på ett ställe där en person hette Frisk i efternamn. Lät rätt dumt när denne en dag var sjuk och man fick förklara för kunder att XX Frisk var sjuk....
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 693
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Har ställt frågan till Skatteverket men hoppas nån här kan vara snabbare på att svara än vad dem är. Jag skulle vilja lägga till ett...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 634
Senast: lingonben
·
Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
19
· Visningar
705
Senast: MiniLi
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp