Egenskaper hos riddarhästar

Sv: Egenskaper hos riddarhästar

Tack! Men Delsbo är väl ca 20 mil enkel resa långt bort från mig,tyvärr:(
 
Sv: Egenskaper hos riddarhästar

jamen guuuu det visste jag ju *garvar* nu får jag ju skämmas =) Skyller på dagisbaciller eller nått =)
 
Sv: Egenskaper hos riddarhästar

kl

Finns det något riddarsällskap i Skåneregionen? Jag flyttar ju till Helsingborg till våren och känner att det kanske vore idé att banka liv i den gamla tonerspelsdrömmen? ;)
 
Sv: Egenskaper hos riddarhästar

Tjolahopp! Och så kommer jag och undrar om det finns något i Östergötland, har letat på nätet men hittar inget runt Norrköping, Linköping, Finspång? Någon härinne kanske kan hjälpa med info för det skulle vara kul att komplettera boskapsträning med tornerspel :D
 
Sv: Egenskaper hos riddarhästar

Du har Benny Svensson i Finspång. Osäker på kontaktmöjligheter just nu - återkommer (om inte Kirrekorv har dom och är snabbare än mig *hehe*)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 998
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt varför jag väljer att posta ett inlägg här, men hoppas kanske kunna få råd som kan hjälpa mig i min nuvarande...
Svar
9
· Visningar
1 690
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 269
Senast: Kirie
·
Trav Om ni har bestämt er för att inte ha kvar en häst i stallet vad får er då att besluta om ni ska försöka sälja hästen eller låta avliva...
Svar
13
· Visningar
2 523
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp