ekohallen i kristianstad!

suisyola

Trådstartare
Ni har väl inte missat att de har utförsäljning på ALLA hästsakerna där!

Själv skulle jag bara köpa ett par tyglar men kom hem ett regntäcke,täckesimpregnering,kandarstång,nosgrimma,höpåsar,spannar,strumpor,´jacka :crazy:

Sv: ekohallen i kristianstad!

Ska dom sluta sälja hästprylar eller? Hade några märkesgrejer som dom inte brukar ha? Var det 50% på allt? Såg också att de skulle få in nytt varje dag, någon som vet om det kantänkas bli något annat sortiment. Kul att du fyndade:)

Åhhh...måste dit! nu idag!!! Har ju "bara" 5 mil dit :angel: enkel väg...fast de e ju inte så farligt...;)

Hörde för över ett år sedan att de skulle byta leverantör till Willab, och det huvudsakliga märket blir då HAnsbo, det har de delvis gjort redan, kanske blir det ännu mer nu. JAg tror att det var en hel del av förraårets grejer där, utan ngt negativt i det, allt var mkt fint och det fanns mkt grejer ännu.

Anledningen till att de har utförsäljning är mycket riktigt att de ska byta leverantör till Willab. (har ju givetvis kvar en del andra leverantörer också, men tror att Källquists försvinner)

Det var ingen rea på den ordinare avdelningen, utan alla reagrejorna fanns på ett annat ställe. Där var det 50 % på allt.
Det fanns alla saker, från täcken, träns, hjälmar till borstar. En massa olika märken också, en del källquists, knights, men också enskilda kyra-kläder, och jättefina kentaur benskydd med fårskinn tex. Även stängselsaker, tex eltråd, aggregat mm :bump:

Jag tänkte åka dit med en kompis men ångrade mig, kände inte för
att gå där och trängas utan pengar :(

nej,dom ska byta leverantör
de e därför.
Bla svea täcken såldes där både regn (ett följde med mig hem) och fodrade
TIB horse fleecetäcken fanns oxå

Va många av er som bor i närheten av mig... hihihi... det trodde jag ju inte...
Själv behövde jag inget- skulle bara följa med syrran. Ändå kom jag hem en tusenlapp fattigare... *ler*.
Syrran fyndade nog mer än mig... Hon köpte Blunderstoneskor för 435:-, Jacson shortschaps 200:-, hjälm 200:-, skrittfilt 140:-, mm mm.
Jag handlade en zaldilädergrimma för 350:-, graman i läder 89.50:-, lädergrimma 107:-, ridstrumpor 40-50:- paret...
Jättebiligt och bra... hihihi...

Jag skall dit imorgon, dock får jag bara köra den lilla bilen imorgon för gubben... :angel: annars handlar jag nog för mycket.

Täcken (dille på täcken) grimmor, spannar, B-vitaminer, ridjacka, ridbyxor tror jag det blir...

Något han inte vet att jag skaffar takräcke så kan jag ju binda fast saker där också :angel:

Syrran sa att det var ganska utplockat redan... (vi har typ 10 min dit). Kankse man skulle ut och kolla en gång till iaf. Nu är nog inte folk så hysteriska.... Grymt med folk i lördags morse...

Det står att det kommer nya leveranser *så håll tummen*
Jag gör det o hoppas att det finns lite att fynda, annars får ju jag svänga in om andra ridsportbutiker :)

JAså... jag trodde att de hade packat upp allt... Men jag har inte frågat... Hur som helst så finns det ju mkt kvar... Kanske inte de bästa fynden iofs... Det var ju många folk som körde ut ett par vagnar var... Helt sjukt... 2 vagnar med eltråd hade en... Dom gjorde ju ett kap... Själv gjorde jag bara av med pengar- utan kap eg... *ler*
Vilket håll ska du köra??? Vilka butiker på vägen?

EmelieR skrev:
Syrran sa att det var ganska utplockat redan... (vi har typ 10 min dit). Kankse man skulle ut och kolla en gång till iaf. Nu är nog inte folk så hysteriska.... Grymt med folk i lördags morse...

Hm, får man va nyfiken och fråga var du bor.
Jag bor ca 6 min från eko.
M vH.

Hehehehe.... Som sagt var flera som har nära till Ekohallen. Jag har nog 5 minuter..... Och var där i lördags och trängdes. Kom vid 10-tiden och det var helt sanslöst mycket folk där!

Handlade en hel del, mycket sådant som går åt så småningom även om jag inte behövde det just nu. Men till de priserna kan man ju lägga en del på lager. Tänker åka förbi i morgon och kolla om det kommit in något nytt.

Jag hatar verkligen att trängas, men jag var bara tvungen att åka dit.. :angel: Det blev en ny dressyrhjälm 189 kr, en kavaj för 186 kr, isspray 62 kr och en Kyra tävlingsskjorta för 162 kr. Nöjd! :)

Jag fyndade bla en bröstsele till shettis för 600:-. Inte världens bästa kvalité men det duger för mitt lilla hemmabruk! :-)

Själv köpte jag "bara" KenTaur benskydd i läder (UTAN päls, pälsen var jättekonstig), både bak (den halvhöga modellen) och fram.

Jag "tjänade" 800 spänn på det :angel:

Och lite yllestrumpor också förresten!

//E

Det hade varit kul att veta om man vet vilka ni är... Är det ngn som vet vilken jag är???
Hörde förresten att det kommer mer på fredag....

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen... 15 16 17
Svar
326
· Visningar
10 448
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Funderat lite som ”återvändare” till stallet för 5 år sedan. Barn och tonåren upp till 20 års ålder spenderades dock i stallet 24/7... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 591
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Min guldpendyl har....dött :confused: ?? Jag drog upp den som vanligt för ett par dagar sedan. Den gick igång som den brukar, men sedan...
Svar
9
· Visningar
877
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter... 40 41 42
Svar
836
· Visningar
33 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Rida hästen i form + lat häst
  • Köpa stolpar
Tillbaka