Elak häst??? Långt....

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Thora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 441
Sv: Elak häst??? Långt....

Visst är det ström i trådarna. Men det hjälper inte i detta fallet. Att sätta antenner har jag hört ska hjälpa, men läget är inte riktigt så akut. När han går i den stora hagen rymmer han aldrig ut. Men blir han instängd så blir han helt förtvivlad och tar sig ut innan man hinner blinka.
Och som det verkar nu, så är läget ganska lugnt. Möjligen har det varit en tillfällig reaktion från islandsstoet. Hon verkar ha kommit till ro själv nu och fått en mycket bra relation till min gamla häst. :love:

Liknande trådar

Hästhantering Är ny här så flytta gärna tråden om jag är ute och vimsar! Jag har googlat och kommit fram till många trådar om ihopsläpp av hästar...
Svar
19
· Visningar
2 257
Senast: Gramse
·
Islandshäst Hittade bara ganska gamla trådar med körning av islandshäst, så jag börjar på en ny. Tänkte jag skulle passa på att köra in min Affe... 2 3
Svar
48
· Visningar
9 596
Senast: Nielaa
·
Hästvård Jag undrar lite vart man börjar om man misstänker cushing. Kan jag låta veterinären som är närmast ta blodprov & skicka till Tyskland...
Svar
2
· Visningar
1 199
Senast: devere
·
B
Träning Det här har jag funderat på. Kan man som människa ändra befintlig "rangordning" inom en flock och höja upp en ranglåg häst genom att...
Svar
3
· Visningar
1 680
Senast: Mooch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18