Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart är du?Jag saknar Elitloppshelgen! Trav överhuvudtaget. Gallopp har inte alls samma känsla, särskilt inte här.![]()
Skottland. Jag gillar inte alls galoppscenen, det är ju bara för högfärdsfolk här i UK.Vart är du?
Jag har gått på galopp både i Sverige och England och älskar det (helst England)
Jag gillar fancy och det därSkottland. Jag gillar inte alls galoppscenen, det är ju bara för högfärdsfolk här i UK.I alla fall på publiksidan.
Jag är tvärtom och älskar travet just för att det är (eller har varit) en folksport för alla.Jag gillar fancy och det där
Hoppas på bra väder på söndag!
Jag är i startgroparna. Imorgon är det den årliga grillfesten efter fredagstravet.
Lördag och söndag spenderas nog hemma om ingen slänger på mig en gratisbiljett.
Jag vill att Diva Ek ska vinna och tror precis som du att det blir fransk segrare och smyghoppas lite på go on boy.
A fair day får gärna vinna.
Har ingen koll men ska dit![]()
Samma här!Jag får vackert se det i efterhand på youtube.![]()
Jag tror att atg släpper in andra länder för att kunna se Elitloppet? Något om att inlogg med BankID inte behövs. Sen kanske det ändå är fel tid på dygnet? Men tips till ni som inte bor i Sverige! @SelSamma här!