EM i Aachen

Det är ju två rundor så det kanske är så att 17.30-18 är det paus mellan rundorna? Första rundan start kl 16 och sen andra rundan start kl 18 typ?
 
Så lite innan finalen drar igång. Vem tror ni tar hem det här?
Jag tror på Dubbeldam/Zenith, dom har ju sett väldigt säkra ut under hela EM och jag är fortfarande imponerad av hans ridning sedan VM:et ☺
 
Spännande med två svenskar i finalen. Men... också dumt, för jag hinner egentligen inte kolla! Jag sitter med en tenta som ska in imorgon, först vid 12, men ändååå (lär sitta hela natten istället, för jag kan nog inte slita mig).
 
Carlo är helt klart min favorithäst i finalen :love:

Jag tycker Fibonaccis hoppning ser misstänkt ut faktiskt. Den är lite för annorlunda mot hur han såg ut innan han kom till Meredith och lite för högt över hinderna :cautious:
 

Liknande trådar

Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
454
Senast: Rosett
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
799
Senast: Rosett
·
Gnägg Dags för tävlingar på hemmaplan!(-ish för oss som inte är Stockholmare :)) Jag är inte på plats, men SVT sänder ju massor och jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 747
Senast: Hoarfrost
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp