Bukefalos 28 år!

EM i hoppning 2021

Är ni laddade för i morgon? :D
Jag tror att det kommer att bli riktigt spännande, kolla vilka som startar sist!

1630608548100.png
 
Jag har sett ikapp igen, hopplöst när jag ska försöka jobba samtidigt som det är hoppning. Tror det blir lite bättre imorgon iaf, idag hade jag avstämning med chefen och då är det lite svårt att fokusera på trista saker samtidigt som jag sneglar på hoppning. ;) Tur att jag pausade och såg ikapp sen…
 
Nä fy, ett par riktigt otrevliga rundor tycker jag, framförallt den där italienaren. Fick lite ont i magen av att se honom faktiskt och är glad att min icke hästkunniga sambo inte såg den, för det är ingen ridning man vill visa upp. Skönt i alla fall att inte ryskan kom till start idag, jag tänkte redan halvvägs genom hennes runda igår att oj oj oj, hur i hela världen ska det här gå när det är ännu högre och svårare på alla sätt...

Sen undrar jag verkligen vad det var som gjorde att österrikiskans häst inte ville gå igenom starten? Stackars tjej!
 
Jag är för övrigt inte ett dugg förvånad över Peders nedslag igår. Ett typiskt bakbensfel för en Cardentohäst. Nonchalant och onödigt på ett enkelhinder. Allan skulle aldrig göra så. 🤷‍♀️
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
28 873
  • Artikel
Hästnyheter I sommar ska EM i sportkörning för ungdomar för första gången arrangeras på svensk mark. Det är en liten skara tappra människor som nu...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för EM i hoppning i Milano. Sverige kommer med fem ekipage och tävlingarna sänds i SVT. Här är allt om EM i Milano 2023.
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är en intensiv tävlingsperiod just nu, där de internationella mästerskapen avlöser varandra. Nästa vecka väntar ett spännande EM i...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Tungband
  • Åkerfräken

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp