EM i Rotterdam, hoppning

Men varför snackar de om vilka länder som står på noll fel? Det lär väl räknas om med tidsskillnad från segraren x 0.5 som vanligt? Annars skulle det ju vara meningslöst att ha detta som tidshoppning...
 
Men varför snackar de om vilka länder som står på noll fel? Det lär väl räknas om med tidsskillnad från segraren x 0.5 som vanligt? Annars skulle det ju vara meningslöst att ha detta som tidshoppning...

Ja, förstår inte, hur kan man inte veta reglerna om man kommenterar i tv!?
 
Men varför snackar de om vilka länder som står på noll fel? Det lär väl räknas om med tidsskillnad från segraren x 0.5 som vanligt? Annars skulle det ju vara meningslöst att ha detta som tidshoppning...
Det här har jag också stört mig på. Var tvungen att kolla upp om reglerna hade ändrats. Riktigt dåligt med kommentatorer som inte ger relevant information.
 
Det här har jag också stört mig på. Var tvungen att kolla upp om reglerna hade ändrats. Riktigt dåligt med kommentatorer som inte ger relevant information.
Maila SVT
Det gjorde i och för sig jag för nåt år eller två sedan och det har ju verkligen hjälpt :meh:
 
Fick lämna tv-sändningen förut och kollade nu på Peders ritt, vilken fantastisk runda han och Allan gjorde! De är grymma. :banana::bump: Men det är ju ett långt mästerskap och detta är bara första rundan av många. Sverige har ju iallafall fått en fantastiskt fin start! :)
 

Liknande trådar

Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
483
Hoppning Snart dax! Hade varit kul att få se Steffi istället för Fredrik. Kanske inte resultatmässigt, men för att jag tycker det är ett mer...
40 41 42
Svar
833
· Visningar
56 806
Senast: Lingon
·
  • Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fälttävlan, para-dressyr, dressyr, hoppning och körning. Här är svenskarna att hålla koll på under veckans Europamästerskap i ridsport –...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp