EM i Rotterdam, hoppning

Definitivt... Men bra att kommentatorerna tar avstånd från hur de agerar. Först en som piskar sin häst över hindren (rid bättre istället!! :mad:) och sen två som startar hästar som uppenbarligen inte är redo för uppgiften... Kom igen!
Ja
Max kuhner ligger förvisso tvåa men han är väl från Tyskland ;)
 
Gillar inte den hästen längre 😕. Förr tänkte man ju att han skulle få ordning på vattenproblemet nån gång. Så tråkigt när han bortsett från vattnet skulle vara med i absoluta toppen.
Ja hon hoppar ju så fantastiskt fint och försiktigt på allt annat, men slår fullständigt i bromsen på vatten. Det ser ut som att hon bara tar sig över det på ren lydnad, egentligen hade hon velat stanna, tycker jag. Tråkigt :/
 
Längtar till imorn när jag kan vara hemma och kolla. Hoppas Sverige kan sätta två nollor nu, känns som det börjat lite motigt..
 
Ja hon hoppar ju så fantastiskt fint och försiktigt på allt annat, men slår fullständigt i bromsen på vatten. Det ser ut som att hon bara tar sig över det på ren lydnad, egentligen hade hon velat stanna, tycker jag. Tråkigt :/
Det konstiga är ju att vissa gånger ser hon helt ok ut på vatten, och så ibland så här. Måste vara sjukt jobbigt att rida in på banan på ett mästerskap och veta att vattnet är med.
 

Liknande trådar

Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
475
Hoppning Snart dax! Hade varit kul att få se Steffi istället för Fredrik. Kanske inte resultatmässigt, men för att jag tycker det är ett mer...
40 41 42
Svar
833
· Visningar
56 732
Senast: Lingon
·
  • Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fälttävlan, para-dressyr, dressyr, hoppning och körning. Här är svenskarna att hålla koll på under veckans Europamästerskap i ridsport –...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp