En början och ett slut

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tanken när jag slutade på mitt tidigare jobb var att jag skulle fortsätta som timvikarie. Det gjorde jag - i början. Sedan fick jag extrapass på mitt nya jobb istället och pendlingen till det förra jobbet + hundrastning kostade helt enkelt för mycket så att det inte var lönt att ta något extrapass på förra jobbet helt enkelt.

I fredags var jag och lämnade tillbaka mina nycklar och sa hej då på riktigt. Lite vemodigt men samtidigt så saknar jag inte det alls.

Förra veckan var jag ledig onsdag-fredag. Har påbörjat igångsättningen av min ene ponny. Senaste gången han motionerades var i somras, sedan blev det omöjligt att hålla igång honom pga avstånd och arbetsbelastning. Men efter stallbytet så verkar det långt ifrån omöjligt att ha honom ordentligt igångsatt och kanske till och med sätta igång hagsmycket lite grann :)
 
Senast ändrad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 146
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 073
Senast: Magiana
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 816
Senast: Mirre
·
Hästvård Jag har redan skrivit hyllmeter efter hyllmeter om min otursfågel till häst här på buke så en del av er känner kanske igen min historia...
2
Svar
29
· Visningar
3 361
Senast: Reebok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp