Bukefalos 28 år!

En fräsch 18-åring!

E

Eivor

Hon är pigg och allert, men hon ser väl måttligt road ut på den här bilden. Men det är faktiskt en ganska speciell katt. Hon jamar så mycket och så högt! Hon vill ha uppmärksamhet. "Hallå! Är det någon som har sett mig! MJAUUUUUUUU!!!!" Hon kan öppna dörrar helt på egen hand och brukar sitta och tigga vid matbordet när vi äter, som en hund. Om man då tittar på henne, då hoppar hon upp på stolen som man sitter på eller sätter upp tassarna mot benet samtidigt som hon trycker in i klorna, AJJJJJ!!!!!!

Image011_12.jpg
 
Sv: En fräsch 18-åring!

Det var mig en glad och pigg kisse om man tänker på åldern :banana: :)
 
Sv: En fräsch 18-åring!

Kolla på den här kissen då! Den ser betydligt "hängigare" ut och är bara ett par år gammal!

Image018_19.jpg
 
Sv: En fräsch 18-åring!

Tack! :love:

Jag skojade om den unga katten! Den är inte hängig! Dessutom har jag en till likadan, fast större.

Image020_21.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag kanske har skrivit om det förut, men jag tycker väldigt synd om min mors katt. Eftersom den inte bor hos mig kan jag inte helt styra...
Svar
16
· Visningar
2 109
Katthälsa Min treåriga älskling Lotus har sedan 18 dagar tillbaka inte varit sig själv. Vi har varit till Djursjukhuset två gånger och samtalat...
Svar
9
· Visningar
3 114
Senast: Marty
·
Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig...
2
Svar
23
· Visningar
3 831
Senast: Nirvana
·
Övr. Katt ... och det känns som mitt hjärta har gått sönder. För lite mindre än ett år sedan, efter ännu en otäck infektion från bett av någon...
Svar
8
· Visningar
1 774
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp