En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bybor är viktiga i alla lekar.

Ja absolut och därför kan det vara intrresant att gå tillbaka och kika extra noga på Lenas inlägg.

Men om vi ska vara rent krassa så ju färre goda som kan få spioninfo som är kvar destomer info hamnar hos samma personer och då är det lättare för den/dom att dra slutsatser. Så jag hade tyckt det varit värre om någon god specialare rykt.
Jag tänkte precis på samma sak. Färre bybor i det här läget ger ju tydligare information.

Dock får man väl vara något försiktig med att tolka LenaHs inlägg antar jag, eftersom hon inte måste ha fått någon info. Men förhoppningsvis går det att avgöra på nåt sätt.

Men det skrevs väl aldrig ut hennes roll? Eller har jag missat det?

Information från LL!

Vi har fått ett avhopp i leken, @Artline är inte längre med. Just nu lutar det åt att rollen inte ersätts så här långt in i leken, men jag återkommer med mer info när jag konfererat i LL-lyan. ;)

Så länge så får ni nöja er med att veta att Artline inte längre spelar, så ni kan släppa henne från eventuella teorier. :)

Som sagt inte helt inne i leken än och svaret är kanske givet men frågar man inte så får man inget veta :)

Men innan så fanns det väl någon ond som kunde få spioninfo med? Eller har jag tolkat något fel? Är det bara bybor som kan få info nu och ingen ond?

Som sagt inte helt inne i leken än och svaret är kanske givet men frågar man inte så får man inget veta :)

Men innan så fanns det väl någon ond som kunde få spioninfo med? Eller har jag tolkat något fel? Är det bara bybor som kan få info nu och ingen ond?

Eftersom det inte finns några onda utanför lyan kvar så är det bara bybor som kan få spioninfon nu. :)

• Gilla
Reactions: MM
Och förstår jag dig rätt så menar du att lyan visste att du är god? Alltså ledsen men jag får inte rätsida på dina tankegångar.

Om lyan viste att du var god skulle väl de satsat på att få ut dig och inte Snurrfian? Är det så du tänker?
Ja och i mina ögon så försökte de få ut mig i stället för Snurrfian. (Med tanke på hur jag plötsligt blev väldigt misstänkt från ingenting)

Alltså att så många plötsligt misstänkte att jag var ulv från ingen alls

Ja och i mina ögon så försökte de få ut mig i stället för Snurrfian. (Med tanke på hur jag plötsligt blev väldigt misstänkt från ingenting)
Utifrån samma resonemang så försökte de kanske få ut dig istället för LenaH idag och Snurris istället för dig förra gången. Bara att det lyckades.

Hur ställer du dig till den teorin?

Utifrån samma resonemang så försökte de kanske få ut dig istället för LenaH idag och Snurris istället för dig förra gången. Bara att det lyckades.

Hur ställer du dig till den teorin?
Men idag spelar det ingen roll vem av de goda som åker ut. Igår fanns ju fortfarande en ond kvar bland de goda. Den ville de väll skydda och ha kvar där? (Eller det är det som min teori bygger på dvs att ha en ond bland dom goda. Har dom inget intresse av att ha en ond bland dom goda så faller ju hela begreppet)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 416
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 929
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 801
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 056
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka