Eftersom det inte finns några onda utanför lyan kvar så är det bara bybor som kan få spioninfon nu.![]()
Nja det kanske inte stämmer du får inte glömma bort bestality.
Men ja bara goda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom det inte finns några onda utanför lyan kvar så är det bara bybor som kan få spioninfon nu.![]()
Ja och i mina ögon så försökte de få ut mig i stället för Snurrfian. (Med tanke på hur jag plötsligt blev väldigt misstänkt från ingenting)
Alltså att så många plötsligt misstänkte att jag var ulv från ingen alls
Men idag spelar det ingen roll vem av de goda som åker ut. Igår fanns ju fortfarande en ond kvar bland de goda. Den ville de väll skydda och ha kvar där? (Eller det är det som min teori bygger på dvs att ha en ond bland dom goda. Har dom inget intresse av att ha en ond bland dom goda så faller ju hela begreppet)
Du är alltså inne på tankespåret som Q hade att ulvarna visste att Snurrfian var Diamanda? Och alltså visste de att du inte var Diamanda
Som sagt inte helt inne i leken än och svaret är kanske givet men frågar man inte så får man inget veta
Men innan så fanns det väl någon ond som kunde få spioninfo med? Eller har jag tolkat något fel? Är det bara bybor som kan få info nu och ingen ond?
Ja Diamonda. Hon var väl en ond bland dom goda eller?Eh va, vadå ond bland goda?
Nja snarare tvärtom dom visste att jag inte var Diamanda alltså kunde Snurrfia vara det.Du är alltså inne på tankespåret som Q hade att ulvarna visste att Snurrfian var Diamanda? Och alltså visste de att du inte var Diamanda
Men ändå så rök Snurrfian - antingen så blev det lottning. Eller så fick Snurris en extraröst nånstans ifrån.
Ja Diamonda. Hon var väl en ond bland dom goda eller?
Nja snarare tvärtom dom visste att jag inte var Diamanda alltså kunde Snurrfia vara det.
Det är bara goda som kan få spioninfo nu, bybor och eventuellt bestality.
Det är bra om du kan ta dig tid att läsa igenom rollistan noga, det är viktigt så börja gärna med det(som Monstermom skrev i trådstaten räcker det att läsa den kursiverade texten så det tar inte mycket tid.)
Men idag spelar det ingen roll vem av de goda som åker ut. Igår fanns ju fortfarande en ond kvar bland de goda. Den ville de väll skydda och ha kvar där? (Eller det är det som min teori bygger på dvs att ha en ond bland dom goda. Har dom inget intresse av att ha en ond bland dom goda så faller ju hela begreppet)
Nja snarare tvärtom dom visste att jag inte var Diamanda alltså kunde Snurrfia vara det.
Jag tror att jag måste redogöra lite för lite olika saker. Jag är rädd att jag kanske går åt inatt och då kan det vara bra att i allafall ha luftat sina tankar.
Ett möjligt scenario: OBS inget är skrivet i sten utan bara mina lösa funderingar. Tyvärr saknas en massa bitar men ett möjligt scenario i allafall
q är siarlärling och fick paket med en bevittning.
Hon siade LenaH -god och såg Asko käka. Det var därför som hon kunde uttala sig så tydligt om två spelare. Jag tror att tvillingarna har hittat varandra på något vis. Eftersom q var säker på att ha hittat Diamanda så borde även tvillingen/röstfifflaren veta det - jag tror att röstfifflaren la sin extraröst på Snurrfian och det var därför S åkte.
Det finns andra möjligheter - en är borgmästaren och det kan ju även vara paket med extraröster i omlopp. Eller en kombination.
Det finns inget sätt för dom att veta att du INTE var Diamanda.
Möjligen den långsökta varianten med en sia i ett paket. Men hur skulle du kunna veta det så säkert.
Jag tror att din tanke om att de visste att du INTE var Diamanda är att du har missförstått en grej.
JaFörtydligande från mig
Du menar alltså att lyan känner till din roll?
Jag tror att jag måste redogöra lite för lite olika saker. Jag är rädd att jag kanske går åt inatt och då kan det vara bra att i allafall ha luftat sina tankar.
Ett möjligt scenario: OBS inget är skrivet i sten utan bara mina lösa funderingar. Tyvärr saknas en massa bitar men ett möjligt scenario i allafall
q är siarlärling och fick paket med en bevittning.
Hon siade LenaH -god och såg Asko käka. Det var därför som hon kunde uttala sig så tydligt om två spelare. Jag tror att tvillingarna har hittat varandra på något vis. Eftersom q var säker på att ha hittat Diamanda så borde även tvillingen/röstfifflaren veta det - jag tror att röstfifflaren la sin extraröst på Snurrfian och det var därför S åkte.
Det finns andra möjligheter - en är borgmästaren och det kan ju även vara paket med extraröster i omlopp. Eller en kombination.