Jag tror att jag måste redogöra lite för lite olika saker. Jag är rädd att jag kanske går åt inatt och då kan det vara bra att i allafall ha luftat sina tankar.
Ett möjligt scenario: OBS inget är skrivet i sten utan bara mina lösa funderingar. Tyvärr saknas en massa bitar men ett möjligt scenario i allafall
q är siarlärling och fick paket med en bevittning.
Hon siade LenaH -god och såg Asko käka. Det var därför som hon kunde uttala sig så tydligt om två spelare. Jag tror att tvillingarna har hittat varandra på något vis. Eftersom q var säker på att ha hittat Diamanda så borde även tvillingen/röstfifflaren veta det - jag tror att röstfifflaren la sin extraröst på Snurrfian och det var därför S åkte.
Det finns andra möjligheter - en är borgmästaren och det kan ju även vara paket med extraröster i omlopp. Eller en kombination.
Jag missade ju svara på det här.
Jag tror också tvillingarna har hittat varandra tre gissnaingar var är ju ganska bra odds. Ska fundera lite på vad jag tror om din övriga teori. Dock skrev ju Q tidigt i tråden att hon trodde Snurris var diamanda, alltså redan före hon kunde fått någon info. Så jag tror just det bara var en teori från Q. Om hon hade info tror jag det var om annat än Snurris.