En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle velat kolla alla mer, du till exempel. Q godförklarade dig, ondförkarade Asko och så ondförklarade pilot Cirkus inför andra lynchningen. tror det var något mer där. När jag räknade på möjlig information fick jag inte ihop det. Du verkar för all del genomgod, men bara det är skumt ;)

Alla är skumma ju. :D

Uppdatering!

Lancre är ett spännande land, ett land fullt med utmaningar och möjligheter, ett land med action! Här finns älvor och troll och små blå män och fenixfåglar och häxor och dvärgar och magiska stenar och trollkarlar och tusentals andra spännande saker! Här kan det hända grejer, må ni tro!

Fast ibland... gör det inte det. Det händer, emellanåt, att det som faktiskt händer, är, typ... att ingenting händer? Litegrann...

Ingenting alls. Ibland så... Emellanåt, sådär. Bara för omväxlings skull... Eller nåt.

Titta en humla!!! :eek:

Tja...

Nåt sånt.

Ingen blir lynchad

Natt-DL kl 10!

Hoppsan. En viss borgmästare måste visst ha bestämt sig för att avbryta. Ja, det här bäddar ju för ytterligare en omläsning.

Finns det en röstlista för en som inte hängt med alls sen jag röstade.

Om lynchen avbröts så förutsätter jag att den som låg risigast till är borgmästare och efter en skummning av allt så ser det ut att vara Dentaku - och då kan jag bara lägga mig som en jävla pudel eller säga - sluta att bete dig skumt när du är god.

Om lynchen avbröts så förutsätter jag att den som låg risigast till är borgmästare och efter en skummning av allt så ser det ut att vara Dentaku - och då kan jag bara lägga mig som en jävla pudel eller säga - sluta att bete dig skumt när du är god.

Eller att borgmästaren tror den som ligger risigt till är god(kan ju ha extrainfo tex.) Om dentaku hade så många fler röster än övriga att hon borde åkt oavsett eventuella extra röster borde hon vara god i varje fall.

Jag blir nästan arg på att vi än en gång fallit i fällan - låt dom goda jävlas med varann antaligen understött på ett subtilt sätt av några onda. Sen ser de onda till att den som är i farozonen får flest röster. Jag är säker på att borgmästaren är den som var på väg att åka om man ser till alla röster som ligger. Eller att borgmästaren vet att den med flest röster är god.

Jag drog också den slutsatsen, och det betyder att återigen goda (antagligen, bland andra) som snöar in på en god. Ang bollen__ som jag röstade på var det ju någon som drog upp en koppling till dentaku - får nog kolla närmare på vad det var för koppling och vad det säger om bollen__ ...

Eller att borgmästaren tror den som ligger risigt till är god(kan ju ha extrainfo tex.) Om dentaku hade så många fler röster än övriga att hon borde åkt oavsett eventuella extra röster borde hon vara god i varje fall.
Ja alltså, särskilt ihop med att Dentaku inte verkade vara särskilt överraskad över resultatet av lynchen så förutsätter jag nog att hon är god.

Word!

Jag blir nästan arg på att vi än en gång fallit i fällan - låt dom goda jävlas med varann antaligen understött på ett subtilt sätt av några onda. Sen ser de onda till att den som är i farozonen får flest röster. Jag är säker på att borgmästaren är den som var på väg att åka om man ser till alla röster som ligger. Eller att borgmästaren vet att den med flest röster är god.

Håller med i allt.

Å tröstar mig en smula med att jag valde att inte rösta på dentaku, det var nära att jag gjorde det mest att jag rent allmänt blir skeptisk när rösterna trillar in mot en person sådär som fick mig att vilja låta bli.

Enda sättet är väl om borgmästaren fått paket? Då med sia, egentligen? Som Vira är inne på verkade ju inte Dentaku direkt förvånad över utgången, men oavsett hamnar hon ju helt klart åt goda hållet efter det här.

Jag tänker som sagt sitta och kolla genom framför allt senaste dagens diskussion men även försöka se mönster i det längre tillbaka. Att folk väljer att rösta på någon som beter sig konstigt, på gränsen till rabiat, ser jag inte som så underligt så även om jag kommer att kolla en hel del på hur rösterna föll så handlar det kanske inte så mycket om vilka som röstade på just mig.

Jag tänker som sagt sitta och kolla genom framför allt senaste dagens diskussion men även försöka se mönster i det längre tillbaka. Att folk väljer att rösta på någon som beter sig konstigt, på gränsen till rabiat, ser jag inte som så underligt så även om jag kommer att kolla en hel del på hur rösterna föll så handlar det kanske inte så mycket om vilka som röstade på just mig.
Ja, den här röstningen känns faktiskt som att den kan säga en hel del. Har dock inte möjlighet att gå igenom något nu, men hinner förhoppningsvis imorgon bitti.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 413
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 928
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 801
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 056
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka