Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker som sagt sitta och kolla genom framför allt senaste dagens diskussion men även försöka se mönster i det längre tillbaka. Att folk väljer att rösta på någon som beter sig konstigt, på gränsen till rabiat, ser jag inte som så underligt så även om jag kommer att kolla en hel del på hur rösterna föll så handlar det kanske inte så mycket om vilka som röstade på just mig.
Nu är jag förvirrad, varför just dom.Å det här minskade ju inte mina misstankar mot G och B snarare tvärtom.
Öhm det här talar ju emot mig själv men jag tror ju att ulvarna gärna ville undvika att vara med att rösta ut dig. Men en eller ett par onda är det nog ändå troligt att det gömmer sig i rösterna.
Nu är jag förvirrad, varför just dom.
Lite nyfiken hur du tänker sambandet med rösten, om du nu menar att det är ett samband.
Jag var snarare orolig över att jag stod på menyn.
Jag tänker hädanefter i allafall ha Dentaku som god och förutsätter att hon är borgmästare.
Jag har aldrig förut varit med om en borgmästare som avbrutit lynch och hela grejen är väldigt intressant. Jag förstår nu varför D varit så jäkla skum, det är helt enkelt för att locka fram ulvar ur lyan och kunna gå igenom röstlistan nu. Skitsmart och BRA taktik för att gynna den goda sidan. För jag har ju försökt ge D chansen att rätta in sig i ledet och lyssna, men nu fattar jag taktiken - idén har varit att vara rabiat och se vilka som nappar på betet. Jag var danspartnern redan från början. Satan vad smart spelat.
Alltså om du har den roll jag tror och ulvarna misstänkte det var det ju rätt självklart att de ville bli av med dig, farlig roll för ulvarna. Det kan ju också vara så att Sedna träffade rätt på många ulvar och ulvarna ville ha ut dig för att sedan kunna peka på att hon minsann hade fel.
Rätta mig om jag har fel men skulle det inte också kunna vara så att Borgmästaren är övertygad om att Dentaku är god (pga sia eller övertygelse eller vad som helst) och stoppade lynchningen?Jag tänker hädanefter i allafall ha Dentaku som god och förutsätter att hon är borgmästare.
Jag har aldrig förut varit med om en borgmästare som avbrutit lynch och hela grejen är väldigt intressant. Jag förstår nu varför D varit så jäkla skum, det är helt enkelt för att locka fram ulvar ur lyan och kunna gå igenom röstlistan nu. Skitsmart och BRA taktik för att gynna den goda sidan. För jag har ju försökt ge D chansen att rätta in sig i ledet och lyssna, men nu fattar jag taktiken - idén har varit att vara rabiat och se vilka som nappar på betet. Jag var danspartnern redan från början. Satan vad smart spelat.
Rätta mig om jag har fel men skulle det inte också kunna vara så att Borgmästaren är övertygad om att Dentaku är god (pga sia eller övertygelse eller vad som helst) och stoppade lynchningen?
Egentligen spelar det ingen större roll för som det är nu så verkar det som om D med största sannolikhet är god (om det inte bara är någon som verkligen tror att hon är god utan några sior och liknade). För inte kan ulvarna ha fått den förmågan nu när enhörningen är död?
Okej, det var så du tänkte, fick för mig att röstningen som sådan och att dentaku seglade upp som godkanditat påverkade.Alltså de var överst på min lista över misstänkta precis innan uppdateringen kom och att jag(högst sannolikt) hade fel om dentaku ändrar inte på de misstankarna. Bollens röst och framförallt motivering är allmänt skum också känner jag såhär spontant.
Helt enkelt för att det inte behövdes. Än.
Okej, det var så du tänkte, fick för mig att röstningen som sådan och att dentaku seglade upp som godkanditat påverkade.
Jag är enig om godförklaringen, jag reserverar mig en ytt-pyttig bit. Det kan vara en borgmästare som tror att Dentaku är god men har fel. Nästan försvinnande liten risk tror jag, men helt kalrt möjlig.Jag tänker hädanefter i allafall ha Dentaku som god och förutsätter att hon är borgmästare.
Jag är enig om godförklaringen, jag reserverar mig en ytt-pyttig bit. Det kan vara en borgmästare som tror att Dentaku är god men har fel. Nästan försvinnande liten risk tror jag, men helt kalrt möjlig.
Generellt tycker oups jag gjorde fel poster som meningslösa, det något både onda och god kan skriva och beror nog mer på spelstil/personlighet än på om man är ond eller god.
Jag är också tveksam till om det var taktik från Dentaku, det är i och för sig ointressant vilket, men resultatet är väl sisådär. En person som beter sig skumt dra säkert till sig både onda och goda röster i en salig röra. Det lär vara sällsynt att få ett entydigt svar vid massröstningar.