Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vart inge tydligare där inte. Jag menade att jag inte vet vad jag ska tro - att hon både kan vara ond och god och att jag inte tyckte att just rösten på Asko igår godförklarade q4.Tror du mer på att hon är ond utanför lyan än ulv? eller va?![]()
Kan du utveckla? Eftersom du skriver "haka på" antar jag att du inte syftar på mig, så cirkus och Artline? Cirkus har jag ju koll på att du misstänker, men hur tänker du kring Artline?Jag känner inte heller att Q ligger högt på min lista över misstänkta. Försöker ta mig genom det som skrivits nu men det går trögt. Ser att det börjar kokas ihop misstankar mot mig också och noterar framför allt att två personer jag misstänkt verkar ivriga att haka på.
Jag tycker iofs att det är intressant i det här fallet?
Antingen är Q ulv och låtsas vara god med info eller så är hon god med info. Eftersom hon inte blev käk så borde hon vara alt 1. Men sen påpekade ju nån sån där j*kla polis att det fanns fler alternativ.
Enbart baserat på hennes tidiga röst dag ett, på Koppen, som hon då omöjligt kunde veta att fler tänkte rösta på?Personligen tycker jag att det hade varit smartare - om jag varit ulv - om jag lagt min röst på någon av de två som fick alla de andra rösterna, förutom Pilots. Varför riskera att sticka ut för att hoppas på en oerhört långsökt godförklaring? Jag röstade på cirkus för att hon var den som stod högst på min misstänktlista.
Kan du utveckla? Eftersom du skriver "haka på" antar jag att du inte syftar på mig, så cirkus och Artline? Cirkus har jag ju koll på att du misstänker, men hur tänker du kring Artline?
Kan du ge exempel?Artline misstänkte jag - och röstade på - DL1. Hon har sedan dess flera gånger försökt peta in små saker som ska vara skumma med mig men ingen har lagt någon vikt vid dem.
Dum fråga säkert men var står det att vittnet är skyddat från att käkas? Jag tycker att jag läst rollbeskrivningarna noga men kan inte se det? Är jag blind?
Enbart baserat på hennes tidiga röst dag ett, på Koppen, som hon då omöjligt kunde veta att fler tänkte rösta på?
Jag vart inge tydligare där inte. Jag menade att jag inte vet vad jag ska tro - att hon både kan vara ond och god och att jag inte tyckte att just rösten på Asko igår godförklarade q4.
Kan vara så.
Förrförra leken blev vi i lyan väldigt förvånade när vi fick så mycket post och ffa ett beskydd redan första natten - visserligen inte någon större risk som ett felgivet bevittnande skulle kunna vara i den här leken, men samtidigt bäddade det ju för oss att luras.
Så jag ser det inte som helt osannolikt om brevbäraren antingen är modig eller helt enkelt inte tänkte på att bevittnandet kunde riskera dubbelt käk. Och jag ser det inte heller som osannolikt att ge det till just q4, hellre till en aktiv (överaktiv) än till en inaktiv.
Men jag VET verkligen inte om q4 fått post och i så fall vad det kunde vara, det är bara en variant. En annan är att hon fått någon form av sia (siare eller via paket) men jag tror inte att hon i så fall valt att sia Asko - en spelare somvar inaktiv. Det är en av sakerna jag inte får ihop med att q4 skulle ha extrainfo. Eller så är hon helt enkelt ulv.
@Tora
Du skriver väldigt säkert att jag påstår att q4 fått extrainfo.
"Det jag funderar på om cirkus är att hon verkar inne på att Qs extrainformation kommer från ett bevittnande"
Jag har inte någonstans påstått att q4 HAR fått extrainfo, jag har påvisat möjligheten och vilka paket som skulle kunnat ge henne möjlighet till att veta om Askos roll . Inget annat - däremot så skriver du nästan i sten att q4 har extrainfo. Kan du förklara hur du menar med det fetade.
Jag blev mest förvånad för jag vet inte om jag någonsin läst någon som spekulerat varför någon inte blivit äten![]()
Det vet jag inte. Men du menar alltså att om cirkus är ond misstänker du fler av dem som röstade på Koppen dag ett? Eller hur får du annars ihop det?Hon kunde omöjligt veta att fler tänkte rösta på Koppen om hon är god - hur vet du att hon är god?
Dum fråga säkert men var står det att vittnet är skyddat från att käkas? Jag tycker att jag läst rollbeskrivningarna noga men kan inte se det? Är jag blind?
Kan du ge exempel?
Jag kan inte låta bli att noja över att Dentaku är ond igen och därmed försöker använda en ny teknik. Att hon medvetet lagt om spelsättet för att ingen ska misstänka att hon är ond två lekar i rad.
OM hon vore ulv två lekar i rad så är det ett smart drag att inte verka ond igen.
Nu snurrar du till det. Om Q4 var ond utanför lyan.Vad skulle hon då tjäna på att asko åkte? Spioninformationen gör väl inte som man vet att någon är ond?
Annars håller jag med dig om sista meningen.