Kan vara så.
Förrförra leken blev vi i lyan väldigt förvånade när vi fick så mycket post och ffa ett beskydd redan första natten - visserligen inte någon större risk som ett felgivet bevittnande skulle kunna vara i den här leken, men samtidigt bäddade det ju för oss att luras.
Så jag ser det inte som helt osannolikt om brevbäraren antingen är modig eller helt enkelt inte tänkte på att bevittnandet kunde riskera dubbelt käk. Och jag ser det inte heller som osannolikt att ge det till just q4, hellre till en aktiv (överaktiv) än till en inaktiv.
Men jag VET verkligen inte om q4 fått post och i så fall vad det kunde vara, det är bara en variant. En annan är att hon fått någon form av sia (siare eller via paket) men jag tror inte att hon i så fall valt att sia Asko - en spelare somvar inaktiv. Det är en av sakerna jag inte får ihop med att q4 skulle ha extrainfo. Eller så är hon helt enkelt ulv.
@Tora
Du skriver väldigt säkert att jag påstår att q4 fått extrainfo.
"Det jag funderar på om cirkus är att hon verkar inne på
att Qs extrainformation kommer från ett bevittnande"
Jag har inte någonstans påstått att q4 HAR fått extrainfo, jag har påvisat möjligheten och vilka paket som skulle kunnat ge henne möjlighet till att veta om Askos roll . Inget annat - däremot så skriver du nästan i sten att q4 har extrainfo. Kan du förklara hur du menar med det fetade.