Ensamma i jul

Jag har inte tagit ett enda julfoto på ett enda djur i år. Funderar lite inspirerat på att stoppa ned katten i min enda julmössa. :D

Jag försökte förgäves fota mina tillsammans. Det här blev bästa kortet. :laugh:

IMG_4702.jpeg
 
Efter en lugn morgon-förmiddag (nåväl, vid 15:30) kom mitt pyssliga sällskap för mat och hon tog även med toppstjärne-material (varför vill autocorrect ha hoppstjärten? Vad ÄR det ens? Och vill hoppstjärten verkligen vara i granens topp? :nailbiting: ). Efter pyssel och mat åkte de och jag har jag sovit framför brasan i godan ro. Perfekt jul. Stjärnan är daterad julen -23 och eventuellt blev toppstjärnemakning en ny jultradition? Inse hur många stjärnor jag kommer ha när jag fyller åttio.:love::rofl:
IMG_1342.jpeg


Nu känns det som way past my bedtime och jag väntar på att magiskt teleporteras till sängen eller något. :sleep:
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 117
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 818
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 267
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 990
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp