Bukefalos 28 år!

Ensamstående föräldrar - Tid för häst?

N

NineInchNails

Måste fråga er ensamstående föräldara som äger eller håller på med hästar, hur får ni tiden till detta?
 
Sv: Ensamstående föräldrar - Tid för häst?

Måste fråga er ensamstående föräldara som äger eller håller på med hästar, hur får ni tiden till detta?

Barnet följer med :D

När min dotter var liten låg hon i barnvagnen o sov, sen hade jag henne i en sådan där ryggsäck och när hon blev ännu större hade hon en lekhörna i de fall hon inte "hjälpte till" :)

Prioritera måste man också göra naturligtvis, annars räcker inte tiden till. Man behöver inte vara en "superförälder" ;) Det är som med allt annat i livet, man kan inte hinna allt.

Jag är av den åsikten att ungar inte behöver aktiveras jämt o ständigt, att ha lite tråkigt ibland stimulerar fantasin.

Barn är inget hinder, det är en planeringsfråga :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 427
Senast: Soapbubble
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 039
Senast: BernT
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 589
Senast: Mabuse
·
Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 579
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp