Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har sökt här på Buke och på lite andra ställen på nätet, men får inget grepp om denna sjukdom. Är den ärftlig eller hur uppkommer den ? Symtomena fick jag grepp om och att man kunde ta prov och kolla, men egentligen inte så mycket mer. Någon som vill utveckla ? Hur gör man med foder åt sånna hästar ? Sommarbete ?
Jag har ingen Shire, men syrran sköter en lite då och då i stallet hon är i. Hon frågar, jag ska svara dvs leta info
Skriv det ni vet så antecknar jag. Tack på förhand.
Den siste linken er til vet Beth Valentine, hun er vel den som er mest "ekspert" på EPSM og de større/ tyngre rasene. Forskningen som gjøres dekkes av AQHA, derfor er det stort sett quartere som det er fokus på. Likevel er nok hyppigheten av sykdommen høyest blant de tyngre hesterasene.
Ekonomi & Juridik
Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
Ekonomi & Juridik
Jag blir så irriterad! Det finns liknande trådar runt betalning men jag tar mig friheten att starta en ny runt frustrationen jag som...