Bukefalos 28 år!

Er bästa julskiva?

Sv: Er bästa julskiva?

Anders F Rönnblom - Det är inte snön som faller
The Pogues med Kirsty McColl - Fairytale of New York
 
Sv: Er bästa julskiva?

Mary J Blige "A Mary Christmas" är ny för i år tror jag. Riktigt skön! Annars gillar jag bäst dom gamla klassikerna med Bing Crosby, Sinatra, Nat King Cole, Rosemary Clooney osv. Fast bäst av alla är nog Silent Night i den gamla sköna versionen med Mahalia Jackson! :love:

Finns många samlingsalbum på spotify med dom gamla klassikerna. Sök på christmas så får du upp massor att välja på! :)
 
Sv: Er bästa julskiva?

Oh No! It's Christmas vol 1 (svenska "indie"-artister gör jullåtar)
Alternative Rock Christmas (bland annat sinead o'connor, jimmy eatworld, the specials)
Christmas with Frank (Frank Sinatra)
Midwinter Graces (Tori Amos)
 
Sv: Er bästa julskiva?

kl

Home for Christmas - Ann-Sofie von Otter

Enskilda låtar:

Det är inte snön som faller/Anders F Rönnblom
Fariytale of New york/Pogues
Do they know it's Christmas/Band Aid
Merry X-mas (war is over)/John & Yoko Lennon, Plastic Ono Band

Och, jullåtarnas jullåt:

O Helga natt med Jussi Björling (enda tänkbara version)
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 291
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 403
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
801
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 095

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp