Erfarenheter av kk-förhållande

Haha ja! Och nån gång var det ju inget konstigt, tills det blev ett mönster, om än med ett halvdåligt ligg som bröt mönstret nån gång ibland :p
Han blev ganska nyligen dumpad och ville ses och "mysa" igen. Jomen absolut, jättegärna, fast nä... :D
Fy!
Påminner mig om en kille som totalt sket i att tillfredsställa mig utan kom så snabbt att jag knappt hunnit blinka.
När det upprepades gång på gång så gav jag upp. Vet inte om han led av förtidig utlösning eller annat, men då kanske man ska anstränga sig lite i förspelet med tjejen eller nämna någonting om problemet.
 
Fy!
Påminner mig om en kille som totalt sket i att tillfredsställa mig utan kom så snabbt att jag knappt hunnit blinka.
När det upprepades gång på gång så gav jag upp. Vet inte om han led av förtidig utlösning eller annat, men då kanske man ska anstränga sig lite i förspelet med tjejen eller nämna någonting om problemet.
Låter nästan som en kk jag hade förr... Vi sågs i 3 år men framåt slutet var det verkligen bara in ut sprut klar. När jag väl ifrågasatte det fick jag förklaringen att han fick skynda sig för att hinna komma innan han slaknade. Och ja, jag kunde ju förstå problemet men... Jag då?! :meh: Värst för egen del får jag ändå påstå var att jag var dökär i karln, så det tog inte lite hårt att han sket fullständigt i mig :turd:
 
Låter nästan som en kk jag hade förr... Vi sågs i 3 år men framåt slutet var det verkligen bara in ut sprut klar. När jag väl ifrågasatte det fick jag förklaringen att han fick skynda sig för att hinna komma innan han slaknade. Och ja, jag kunde ju förstå problemet men... Jag då?! :meh: Värst för egen del får jag ändå påstå var att jag var dökär i karln, så det tog inte lite hårt att han sket fullständigt i mig :turd:
Sånt gör ont!
Jag höll också ut med den där killen alldeles för länge då han var så himla snygg men till sist insåg jag att han sket i mig och då kändes det Riktigt Skit! Jag vågade aldrig ifrågasätta honom men fanns så mycket annat som tydde på att han bara såg mig som ett ligg och inget annat. :(
 
Sånt gör ont!
Jag höll också ut med den där killen alldeles för länge då han var så himla snygg men till sist insåg jag att han sket i mig och då kändes det Riktigt Skit! Jag vågade aldrig ifrågasätta honom men fanns så mycket annat som tydde på att han bara såg mig som ett ligg och inget annat. :(
Indeed!
Fan, så jävla typiskt :( Men för att se det från den ljusa sidan så är det lärdomar det också :up:
 
Låter nästan som en kk jag hade förr... Vi sågs i 3 år men framåt slutet var det verkligen bara in ut sprut klar.
Nästa gång du råkar på en sån får du hälsa att du tycker lite synd om honom som bara kan uppleva den tråkigaste av mannens tre olika orgasmer.
 
Jag tröttnar väldigt snabbt de gånger jag haft en kk, det finns iofs en som jag kanske träffar nån gång per år så det är ju lite svårt att tröttna då. :D De andra tappar jag snabbt intresset för. :down:
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Crossline
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 022
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 409
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 953
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp