Bukefalos 28 år!

Ersättning för blodförlust

Sv: Ersättning för blodförlust

Nej, men då ska ju förlossningen fortlöpa normalt. Olyckor kan väl ske i och med en förlossning. Skulle det vara en mindre olycka bara för det handlar om en förlossning ? För att det *anses* som naturligt att det ska ske eller vadå ?
 
Sv: Ersättning för blodförlust

Men varför då teckna en utökad graviditetsförsäkring om man inte ska utnyttja det den ger betalat för dvs komplikationer vid födsel och graviditet? Känns ju rätt onödigt att teckna en försäkring för att sen inte använda den om man har rätt till det? Graviditetsförsäkringen är ju bara för ev skador och liknande som kan uppstå vid graviditet och förlossning?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 017
Senast: Migo
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 663
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 136
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 852
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp