ESC 2013 - FINAL - We are one!

Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Man skämtar inte om vissa saker! T.ex. att Saade ska köra en ny låt #närahjärtattack
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Lite less på Josefin som klagar på att Finland inte kompisröstade, hur många poäng fick de av Sverige då? Och man röstar väl för fanken på den bästa låten, även om det nu inte funkar riktigt så i praktiken..
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Jaså, det är fullt möjligt. Jag tittar inte på barnkanaler och dottern är för liten för att se på TV öht :p
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Varför redovisar de inte de sista rösterna? (jag vet att ingen kan komma ikapp) Nu kommer de, jag och sambon har ju tävling vem som prickar in flest på topp 10.
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Tyckte Danmarks låt var den bästa, men väldigt klent startfält enligt mig. Men ESC flyttar sig inte långt :p
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

dom har dragit över tiden med 23 minuter och därför gjorde dom såhär för att snabba på det lite mera
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

1. Danmark
2. Azerbajdzan
3. Ukraina
4. Norge.

Lyckades iaf tippa 3 av de i toppen men Azerbajdzan hade jag inte alls väntat mig komma så högt:

1. Danmark
2. Ukraina
3. Norge
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Inte riktigt väl. Programmet är enligt min EPG schemalagt till 00.15. (Förvisso kommer de ju dra över i slutändan ändå.)
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

Undra hur många som är barfota med lite ruffsigt hår nästa år...

Kan så inse att Europa inte har samma musiksmak som mig, gick ju inge bra för mina favoriter, brukar vara så :p
Nån som har koll, fick danmark också flest 12: or?
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

har för mig gina sa i början att vi ses klockan 12 men drog över en hel del dock oavsett
 
Sv: ESC 2013 - FINAL - We are one!

kl

Känner för att lämna den relevanta, mogna kommentaren att jag kan tänka mig att ligga med den danska snubben som spelade klarinett/flöjt/whatever. (Det var i princip det enda jag såg av showen.) Och jag kom på att jag utöver Norge gillade Azerbajdzjans låt också.
 

Liknande trådar

Äldre Ikväll kl 21:00 smäller det, semifinal 2 i Eurovision song contest drar i gång!! 17 artister tävlar om de 10 återstående...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 615
Senast: Penny Lane
·
Äldre Ikväll kl 21 på svt 1 startar då äntligen Eurovision Song Contest 2013 - och den tar plats här hos oss i Sverige! Loreen tog hem...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp