Eskadron boots

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 636
S

svea08_

finns det bruna Eskadron boots med ludd?
vad jag kan komma ihåg har jag bara sett svarta med och utan ludd och bruna utan...så, nån som vet om det finns?

Sv: Eskadron boots

kolla på calevo.com de verkar ha de mesta ur eskadrons sortiment, med nya färger och allt.

jag orkar inte kolla åt mig för jag har bara modem och den sidan är jätteseg.
lite trist nämligen att sitta flera minuter och vänta på att sidorna laddas typ :crazy:

verkade inte finnas! :mad:
men är det någon som beställt därifrån? är det bra? funderar på att kanske beställa nåt!

men om nån ser ett par bruna eskadron boots med fårskinn gärna i sthlm så hojta till! :)
för man kan väl inte ha brun utrustning & skydd och svarta boots? :p

Jeg vet de finnes, for jeg har til alle 4 ben.
Ikke lenge siden jeg har sett dem i butikken heller - ihvertfall her i Norge.

jepp det finns! har bruna eskadron med ludd både fram och bak. vet dock inte vars jag fått dom iftån :angel:

men åh. jag vill oxå ha ju :d
ingen som vet vart i sthlm man kan köpa dom??

Närmsta återförsäljare borde väll kunna ta hem?
Kolla med Horze t.ex. de är ju billiga där. Jag vill också ha bruna med ludd :p

mm får göra de!! ska dit imorrn, ska höra med dom då

är det inte i sthlm det finns allt? :D
jag tror tillochmed jag fick mina av en kompis som bytt storlek av häst. tror dom är svindyra?

På Horze är dom inte så farligt dyra ändå.
Dom kostar 229:-, de med ludd.

Fast själv är man knappast nån sthlmsbo så jag antar att du svarade till svea ;)
Jag bor i en liten håla i mellansverige mittemellan sth o gbg... :p

okey min kompis beställde ungefär likadana som jag har och det gick på typ tusen spänn (fram och bak)

:o de va ju lite mkt kanske..
aja får höra med dom imorrn=) har beställt så mkt genom dom så man har blivit lite tjenis med dom :D haha

Nej men det var ju inte det jag skrev :p
Jag skrev att dom kanske kunde Ta Hem bruna åt dig.
Dom borde kunna göra det utan större bekymmer.
Förslagsvis skulle du kunna föreslå att de skulle kunna ta med bruna i sortimentet, vet flera som vill ha bruna boots..

ahaa okej =) haha dum jag är :p
men ska som sagt dit imorrn och höra med dom =)

Skulle själv ha bruna eskadronboots, men när jag var inne i en välsorterad butik och skulle beställa fanns bara de svarta med ludd, och de andra i neopren fanns inte heller i brunt, typ bara svart,vitt,grått och grönt.

Men kanske har kommit med lite nya färger nu!

men åh :(
men jag är säker på att jag har sett de vanliga i typ konstläder eller vad det är, i brunt. tror jag såg dom i globen!
bara jag får ett par bruna, fast helst med ludd så såklart :D

cactuspower: har inte varit där än. ska dit om nån timme! meddelar senare :p

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
929
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
568
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka