Eskadron läderskydd??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 3 190
H

Havregryn

Ngn som sett dem live och hur är dem? vad går dom ungefär på här i sverige?

Sv: Eskadron läderskydd??

såg dem på jobbet i nya katalogen tillsammans med limeserie *mums*... sen så har dem också hoppgjord med platta och dressyrgjord.. *mumma*..

Fast fastande speciellt för skydden, och ska inte till jobbet förän måndag igen, ville ha reda på de reda nu så man kan förbereda sig mentalt.. haha..

ska se om jag hittar bild på eskadrons hemsida..

Nu vet jag hur de funkar fåt jag länka till deras hemsida med bilden? Annars så hittar ni dem på eksadrons hemsida och på news..

Varför skulle du inte få det?

För jag har ännu inte fattat alla dessa regler osv om när man får visa bilder och ville inte att tråden skulle försvinna...

ja jag blev helt såld när jag såg dem på bilden.. desamma gäller hoppgjorden, synd att hoppsadeln är ljusare än den.. :(

Fast som alltid har jag varit nöjd med alla eskadrongrejer jag haft, så kommer inskaffa dessa skydd snarast..

antar att de är så nya än att antagligen ingen i sverige har dem än.. hittar inte ens dem ute på någon tyskwebbutik. Men nåväl ska be jobbet ta in dem och man får hoppas att de går snabbt :)

har jag inte fått reda på än, trodde någon hör visste.. men ska jobba på måndag så ska ta reda på de då och se till att de beställer hem skydden då jag bara mååååste ha dem.. :P

såg iaf bakskydden igår på globenhorseshoe hos skara. :)

aha nice :) hur såg de ut i verkligheten? vad gick dem på?

åh skydden var riktigt snygga, vill ha de bruna :D

ja visst var de, och de ser så mjuka ut och ja hojja snygga är de.. så på måndag ska jag beställa mina genom jbbet... :P

Gah de kommer inte in på hansbo förän till våren..

vet någon nån utländsk hemsida som säljer dem? C***vo har dem ej..

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
235
Senast: Fibusen
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
616
Senast: skiesabove
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
426
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
263
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka