Ett Dilemma + Hingstval.

Sv: Ett Dilemma + Hingstval.

Cashmir är en väldigt fin och rörlig hingst:). Såg honom på bruks i år, då han tyvärr var rätt spänd för dagen. Men han är väldigt vacker med en snygg typ!
 
Sv: Ett Dilemma + Hingstval.

Jag såg honom också på bruks och blev "lagom" imponerad. Visst är han snygg, men då knep han så förfärligt med svansen. Sedan såg jag honom på hingstvisning och det var faktiskt MYCKET bättre. oerhört mycket mer avspänd och jätte, jättefin. Faktiskt imponerade han mer på mig då än vad Connaisseur gjorde som jag blev helt störtförtjust i på bruks
 
Sv: Ett Dilemma + Hingstval.

Missade era inlägg! Kul att ni tycker om honom. Det lutar mer och mer åt det. Men är öppen för fler tips och tankar!

Här är en liten snutt på mitt sto, så att ni kan se lite hur hon rör sig. :)
FILM
 
Sv: Ett Dilemma + Hingstval.

Läste i en annan tråd att det var problem med skicken på Cashmir. Kan hända att de börjar skicka igen senare på säsongen, men annars får du köra stoet till Flyinge... Men kolla med Flyinge vad som gäller med honom:).
 

Liknande trådar

Avel Tänkte betäcka mitt irländska sto till våren, hon är född 2011 och tanken är att ta ett föl nu, rida vidare på henne och sen avla lite...
Svar
16
· Visningar
3 755
Senast: Novali01
·
Avel Har smått börjat fundera på om det är dags att betäcka mitt sto igen, hon blir 16 år nästa år och hade föl som 5-åring. Åren går ju fort...
2
Svar
21
· Visningar
3 429
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 058
Senast: pastejja
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 092
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Löss
  • Världscupsfinalerna
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp